hej puch gramprix

Knallerter fra Tyskland, Østrig, Holland, Belgien, England etc. Mærker som Puch, Kreidler, Hercules, Batavus, Berini, Flandria etc.
Besvar
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

hej puch gramprix

Indlæg af tøffe »

hejsa søger lidt stumper til puch granprix med den rød bronce tank skulle du havde lidt på lager så skriv mvh tøffe
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: hej puch gramprix

Indlæg af claus olieklud »

hej tøffe. nå så du har fået fat i en gammel grandprix - sådan en har jeg også selv !!! det eneste jeg kan hjælpe med er et fint topstykke og lidt kaburator dele. jeg søger selv venstre sideskjold, skal være helt, farve ligegyldigt. tsvansen har et komplet sæt til 700 kr. men jeg håber at der dukker et brugt et op..... hilsen claus olieklud.........
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: hej puch gramprix

Indlæg af strynboen »

hej claus ,,jeg har et til monza,,når jeg finder et andet med orginal stafering,,ved ikke om det passer på gp,,jeg mangler også den bagluge til 82 monza 2 gear sølvgrå
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: hej puch gramprix

Indlæg af tøffe »

hej klaus jeg har fler likken men ikke i orginal faver og dog i sort nåske men de er orginale men uden maling hvis det er du kan bruge et af dem så sige til
Besvar

Tilbage til "Vesteuropa"