Pfft! Du kan følges med mig og oliekluden! Kom frisk!Knud skrev:jeg skal havr lært at brokke knallerten ind i bilen
/Steen
Pfft! Du kan følges med mig og oliekluden! Kom frisk!Knud skrev:jeg skal havr lært at brokke knallerten ind i bilen
nope!Twinsport skrev:Pfft! Du kan følges med mig og oliekluden! Kom frisk!Knud skrev:jeg skal havr lært at brokke knallerten ind i bilen
/Steen
Så ingen kørsel på grus/jordveje på noget tidspunkt? Så kan jeg godt komme med min nye knallert. Kræver bare der er over 25 grader og tørvejr.Guess who skrev:
Der vil blive kørt i MEGET kuperet landskab, altså stadig på asfalt, men kategoristigninger, så Tour de France feltet vil blive misundelige
Mvh
Benny
Hej LehmanLehmann skrev:Så ingen kørsel på grus/jordveje på noget tidspunkt? Så kan jeg godt komme med min nye knallert. Kræver bare der er over 25 grader og tørvejr.Guess who skrev:
Der vil blive kørt i MEGET kuperet landskab, altså stadig på asfalt, men kategoristigninger, så Tour de France feltet vil blive misundelige
Mvh
Benny
Nej, det skal du ikke. I slipper ikke for mig om fredagen, men jeg overnatter ikke.Guess who skrev:...Skal jeg tilrette Twinsport Steen's tilmelding, da jeg har forstået han ankom fredag?...