benzin og olie samler sig i krumtaps huset :'( hvorfor ?!

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
malte39
Stor knallert
Indlæg: 285
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 20:58
Kontakt:

benzin og olie samler sig i krumtaps huset :'( hvorfor ?!

Indlæg af malte39 »

Hej alle fs1 freaks ! :D


jeg har nogle problemer med min Yamaha fs1.. :crying

Den kan køre perfekt, starte i første huk osv. INTET der.. :rocks efter man så har kørt nogle 100 km.. så begynder den at få svært ved at starte... drukner EKSTREMT LET osv. er nogle dage nød til at tage tændrøret ud flere gange for at lade den fordampe lidt.. når man så enelig for den startet ryger den helt ekstremt og hakker meget osv. det bliver ligeså stille værre indtil den så ikke kan mere.. så tager man lige cylinderen af og tømmer tap huset for en meget tyk blanding af 2 takst olie og benzin ( INTET gearolie ! ) plejer at få det op med vat pinde og en hår tørre.. derefter køre den så fint igen og så begynder det ellers forfra :(

motoren ( dvs. HVER ENESTE DEL ) er ny eller i meget god stand.. alt som cylinder, krumtap, lejer, simmerringe, cylinder tændings dele osv. osv. er helt nyt.. og gået 900 km efter at jeg renoverede den.. så der er ikke noget der.. den ligger lige pt. lidt adskildt på mit bord for at få skiftet kobling og sådan.. bare lidt småting.. og der er ikke noget der fejler noget af hvad jeg kan se..

den har en 43 mm alu cylinder, 5,3 hk´s skråskåret, 16 mm original / 16 mm kehin / 14½ mm bing fra en maxi, kaburator ( køre med lidt forskellige kaburatore.. for at se om det har kunne hjælpe på det ;) ) dyserne plejer at ligge imellem str. 80 og 98 DELLORTO dyser.. dvs. IKKE samme målestoks forhold som miniku.. en 98 dellorto svare til en miniku str. 200 sådan ca. ;)

Har i en ide til hvorfor det samler sig i krumtaps huset ? køre på 3 % olie.. har prøvet forskellige mærker osv. ingen forskel.. det kan ligge i taphuset uden cylinderen er på i flere uger.. det fordamper helt ekstremt langsomt.. dog brænder det tilgengæld godt ;) ( endnu en ting der modsiger teroien om at det kunne være gearolie)

mvh. en 16 årig knægt der gerne snart ville ud og tulre lidt rundt igen uden at skulle skille motoren lidt af hele tiden ! :D
Vedhæftede filer
2661511.jpg
2661511.jpg (117.19 KiB) Vist 18822 gange
Har:
Honda CBR 250 RA - Combined ABS - hverdags ged.
Honda CBR 125R - Tilsalg.
2 x Yamaha RD 125 twin årgang ca. 1978 ( ca. 50 % af bestanden i danmark ) ;) - projekter
Yamaha FS1 4 gears K1 ` 79 -evigheds projekt




haft:
Suzuki RMX - 6 gears. 75cc -legetøj
Vespa paggio grillo - stjålet
honda Dax- kina
Yamaha sting,
2x ciao.
4 hjulet hjemme bygget ATV med puch maxi motor med 70 cc kit osv.
2x Maxi puch
malte39
Stor knallert
Indlæg: 285
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 20:58
Kontakt:

Re: benzin og olie samler sig i krumtaps huset :'( hvorfor ?

Indlæg af malte39 »

ja... kunne ikke lade være med at vedhæfte et lille billed.. :hihi

er nu meget tilfreds med resutatet.. kun taget 2 år og 14000 kr indtil vidre :teeth2
Har:
Honda CBR 250 RA - Combined ABS - hverdags ged.
Honda CBR 125R - Tilsalg.
2 x Yamaha RD 125 twin årgang ca. 1978 ( ca. 50 % af bestanden i danmark ) ;) - projekter
Yamaha FS1 4 gears K1 ` 79 -evigheds projekt




haft:
Suzuki RMX - 6 gears. 75cc -legetøj
Vespa paggio grillo - stjålet
honda Dax- kina
Yamaha sting,
2x ciao.
4 hjulet hjemme bygget ATV med puch maxi motor med 70 cc kit osv.
2x Maxi puch
Brugeravatar
trs
Fuldblods knallert
Indlæg: 459
Tilmeldt: tirs 25. okt 2011 14:42
Kontakt:

Re: benzin og olie samler sig i krumtaps huset :'( hvorfor ?

Indlæg af trs »

Uden at vide ret meget om det så er en 200 dyse i 16mm karburator ret stort.

Men der er det med dyse nr. at de meget let ikke passer.Enten fordi det er renset mange gange eller er uorginale.

en original mikuni 16mm er født med 150 dyse.

Har du læst Fups guide: http://knallertforum.dk/download/yamaha ... urator.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Har du styr på dine membraner? gummiet vokser på de uorginale jeg har her både en gammel og en ny!

Det lumske er at hvis man afmontere dem og lader den ligge en uges tid kravler de tilbage og ser fine ud igen.

Guide til menbran montering: viewtopic.php?f=23&t=7387" onclick="window.open(this.href);return false;

/TRS
Yamaha FS1 1978 K1 Candy blå Lavet af ingenting.
Yamaha FS1 1978 K1 Brilliant rød -Solgt
Yamaha FS1 1989 Cross tema

Registrer eller søg stel & nummerblokke HER: register/add.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 76 mærker viewtopic.php?f=5&t=13774&p=124031&hilit=tank#p124031" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 78 mærker viewtopic.php?f=21&t=2666" onclick="window.open(this.href);return false;

Ting tilsalg http://www.guloggratis.dk/search?q=christian1116" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-1510201/" onclick="window.open(this.href);return false;
malte39
Stor knallert
Indlæg: 285
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 20:58
Kontakt:

Re: benzin og olie samler sig i krumtaps huset :'( hvorfor ?

Indlæg af malte39 »

da var også bare et ca. gæt det med 200 ;) men køre jo også med noget der svare til nok en 150 stykker.. dog hakkker den ikke det mindste selv med en dyse str. 108 som svare til noget der er over en miniku 110 :D

men hovde dysen har jo ikke det store at gøre med start problemerne.. giver jo ikke fuld gas når jeg starter den.. derud over er tændrøret nødebrunt og den køre rigtigt godt med de dyse størrelser.. så tvivler på at problemet ligger der.

ang. det med menbranen så er den jeg har 110 % tæt.. den gamle ejer mente at den var original.. det med at de uoiginale kan svulme op har jeg ikke lige undersøgt..

og ja, har læst begge guider :D
Har:
Honda CBR 250 RA - Combined ABS - hverdags ged.
Honda CBR 125R - Tilsalg.
2 x Yamaha RD 125 twin årgang ca. 1978 ( ca. 50 % af bestanden i danmark ) ;) - projekter
Yamaha FS1 4 gears K1 ` 79 -evigheds projekt




haft:
Suzuki RMX - 6 gears. 75cc -legetøj
Vespa paggio grillo - stjålet
honda Dax- kina
Yamaha sting,
2x ciao.
4 hjulet hjemme bygget ATV med puch maxi motor med 70 cc kit osv.
2x Maxi puch
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1971
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: benzin og olie samler sig i krumtaps huset :'( hvorfor ?

Indlæg af Kai »

Jeg vil næsten vædde på den trækker gearolie ind et sted, enten mellem blokkene eller ved højre simmering ved krumtappen.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
malte39
Stor knallert
Indlæg: 285
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 20:58
Kontakt:

Re: benzin og olie samler sig i krumtaps huset :'( hvorfor ?

Indlæg af malte39 »

tjaa.. problemet er bare at det brænder 110 % væk når man sætter ild til det.. og gear olie kan ikke brænde :S

og at den ikke ryger når den køre godt.. det er først når den begynder at fu*ke helt op..

ellers kunne det godt være gear olie ja ! :D

men prøver lige at efterstramme et par af de skruer omkring der hvor skille væggen er mellem gearkasssen og krumtaps huset
Har:
Honda CBR 250 RA - Combined ABS - hverdags ged.
Honda CBR 125R - Tilsalg.
2 x Yamaha RD 125 twin årgang ca. 1978 ( ca. 50 % af bestanden i danmark ) ;) - projekter
Yamaha FS1 4 gears K1 ` 79 -evigheds projekt




haft:
Suzuki RMX - 6 gears. 75cc -legetøj
Vespa paggio grillo - stjålet
honda Dax- kina
Yamaha sting,
2x ciao.
4 hjulet hjemme bygget ATV med puch maxi motor med 70 cc kit osv.
2x Maxi puch
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: benzin og olie samler sig i krumtaps huset :'( hvorfor ?

Indlæg af kreidlerhansen »

malte39 skrev:tjaa.. problemet er bare at det brænder 110 % væk når man sætter ild til det.. og gear olie kan ikke brænde :S

og at den ikke ryger når den køre godt.. det er først når den begynder at fu*ke helt op..

ellers kunne det godt være gear olie ja ! :D

men prøver lige at efterstramme et par af de skruer omkring der hvor skille væggen er mellem gearkasssen og krumtaps huset
Når først gearolie er blandet med tilstrækkeligt benzin, brænder det fint.


Men alternativt kan det være, at svømmeren hænger eller/og nåleventilen ikke slutter tæt. På den måde overfyldes svømmerkarret, og hvis overløbet ikke kan tage fra, så render det bl.a. i motoren/krumtaphuset.

Jeg har oplevet sidstnævnte på Kreidleren = luftfilterhus indeholdt ca. 1dL benzin efter maskinen havde stået på sidestøtteben blot en time.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
malte39
Stor knallert
Indlæg: 285
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 20:58
Kontakt:

Re: benzin og olie samler sig i krumtaps huset :'( hvorfor ?

Indlæg af malte39 »

ja okay.. der har du en pointe ang. det med olien når det bliver blandet ;)


og jeg har kørt med 3 kaburatore.. hvor en af dem var fra min maxi.. tror ikke at det er derfor ;)
Har:
Honda CBR 250 RA - Combined ABS - hverdags ged.
Honda CBR 125R - Tilsalg.
2 x Yamaha RD 125 twin årgang ca. 1978 ( ca. 50 % af bestanden i danmark ) ;) - projekter
Yamaha FS1 4 gears K1 ` 79 -evigheds projekt




haft:
Suzuki RMX - 6 gears. 75cc -legetøj
Vespa paggio grillo - stjålet
honda Dax- kina
Yamaha sting,
2x ciao.
4 hjulet hjemme bygget ATV med puch maxi motor med 70 cc kit osv.
2x Maxi puch
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: benzin og olie samler sig i krumtaps huset :'( hvorfor ?

Indlæg af kreidlerhansen »

Tre brugte karburatorer af ældre dato? Jo, det er i høj grad sandsynligt. Og en forhøjet svømmerstand kan give samme ballade, så din kontante afvisning er i mine øjne overdrevet.
Når de endda leverer brændstof til systemet efter forskellige flowparametre, og du tilsyneladende ikke har rodet alverden med dyser, så spænder du ben for dig selv ved at øge muligheden for forvirring.
Dellortos metriske dyser kan ikke umiddelbart sammenlignes med Mikunis og Keihins flow-ratede, idet både længde og gennemboring har indflydelse på mængden af brændstof, der kan suges op fra svømmerkarret!

Brug de rigtige dyser til den givne karburator. Slut!

Var jeg i dit sted, ville jeg ikke afvise noget som helst på forhånd. Den slags 'opførsel' giver ikke indtryk af, du ønsker svar på dit spørgsmål. Tværtom virker det arrogant.
Og nej, det er ikke tilsvining af dig som person, men blot et ønske om, du udviser et vist engagement i sagen.

Opsamling af brændstof i krumtaphuset kan også forårsages af for tidlig tænding, men medmindre du kører uden not i svinghjulet eller har modificeret ankerpladen, er der kun platinafstanden til at ændre ved dét.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
malte39
Stor knallert
Indlæg: 285
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 20:58
Kontakt:

Re: benzin og olie samler sig i krumtaps huset :'( hvorfor ?

Indlæg af malte39 »

forstår dig godt :D

skulle op og hente min ciao da jeg skrev det andet indlæg så det gik mildt sagt lige lidt hurtigt.

tingen ved det er at den ene af kaburatorne til fs1 er helt ny, og der er også overløb på den osv. og det "bruger" den stort set aldrig.. det tyder på at lukke nålen osv. fungere fint, på maxi kaburatoren er lukke nålen også helt ny og belagt med gummi, den har jeg aldrig set " flyde over " eller hvad man nu kan kalde det når den ikke lukker tæt. den sidste er en original miniku kaburator. den har jeg lidt erfaringer med at den godt kan dryppe lidt fra overløbet, dog var det fordi at jeg brugte en uoriginal svømmer der var lidt for tyk så den satte sig fast, det er selvføldig også fixet nu ;)

ang. det med dyser så kunne det godt være at jeg skulle overveje at skifte til de rigtige.. problemet er bare at den jo køre meget godt med de nyere dyser jeg køre med normalt.. så kan ikke helt se problemet i det, jo de er anderledes og sådan men i min verden er det ikke det helt store problem, den har aldrig døjet med at tage fuld gas, med mindre jeg har dyset den voldsomt ned for at se om det kunne hjælpe på problemet med benzinen i krumtaps huset

tænding står som originalt, og platineren står på 0,35 mener jeg, det tjekker jeg lige op på. har du selv erfaringer ang. det med at det kan skyldes for tiddelig tænding ? :)
Har:
Honda CBR 250 RA - Combined ABS - hverdags ged.
Honda CBR 125R - Tilsalg.
2 x Yamaha RD 125 twin årgang ca. 1978 ( ca. 50 % af bestanden i danmark ) ;) - projekter
Yamaha FS1 4 gears K1 ` 79 -evigheds projekt




haft:
Suzuki RMX - 6 gears. 75cc -legetøj
Vespa paggio grillo - stjålet
honda Dax- kina
Yamaha sting,
2x ciao.
4 hjulet hjemme bygget ATV med puch maxi motor med 70 cc kit osv.
2x Maxi puch
malte39
Stor knallert
Indlæg: 285
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 20:58
Kontakt:

Re: benzin og olie samler sig i krumtaps huset :'( hvorfor ?

Indlæg af malte39 »

ang. det med dyser brugte jeg de rigtige 3,5 mm til bing kaburatoren..

jeg kan desværre ikke huske hvilken størrelse jeg kørte med dengang.. mener der var omkring de 75. hvilket vel svare til en miniku 150 eller deromkring
Har:
Honda CBR 250 RA - Combined ABS - hverdags ged.
Honda CBR 125R - Tilsalg.
2 x Yamaha RD 125 twin årgang ca. 1978 ( ca. 50 % af bestanden i danmark ) ;) - projekter
Yamaha FS1 4 gears K1 ` 79 -evigheds projekt




haft:
Suzuki RMX - 6 gears. 75cc -legetøj
Vespa paggio grillo - stjålet
honda Dax- kina
Yamaha sting,
2x ciao.
4 hjulet hjemme bygget ATV med puch maxi motor med 70 cc kit osv.
2x Maxi puch
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: benzin og olie samler sig i krumtaps huset :'( hvorfor ?

Indlæg af kreidlerhansen »

Min egen lavede omtrent samme nummer med rigeligt sovs i krumtaphuset, da jeg havde fejludmålt TDC med 1mm, så tændingen stod 2mm før TDC i stedet for 1mm.
Dog var det ikke i et omfang, hvor motoren gik ud. Men det koster ikke noget at tjekke tændingstidspunktet. :)

Du kan stadig ikke sammenligne dyserne på tværs af hinanden! De agerer forskelligt ift. bundkarrets indretning, karburatorens lysning og blablabla.
Jeg er f.eks. helt nede i dyse 76 med en 21mm Dellorto, mens Kreidleren vil have en 82 i min 18mm Bing!
Hverken du eller nogen anden for andet end forvirring ud af sammenligningen, og når nu du har bekendtgjort, at det er rent gætværk, så kan det være ligegyldigt. Det er bogstaveligt talt spild af tid og energi. ;)
At Mikuni så laver både flowratede og metriske dyser til nogle modeller er en anden snak - de kan sammenlignes, men KUN når de bruges i samme karburator.

Førend du indretter maskinen til at fungere under de samme omstændigheder, som resten af Yamaha-ejerne, er det decideret umuligt at hjælpe dig med at vælge en dyse. Den eneste undtagelse er, hvis en eller anden kører med nøjagtig de samme dyser og derfor har erfaring med den konstellation.

Det er ikke utænkeligt, din Mikuni aldeig kommer til at fungere ordentligt uden de rigtige dyser - det betyder også, at T.Hansens ikke duer. Mig bekendt er det de samme, som benyttes til TM24. Køb i øvrigt altid hele sæt fra pålidelige producenter (f.eks. Stage6, Polini, Top Performances o.l.), hvis du vil have en chance for at trimme den ordentligt ind.

Bingen er spild af tid. Skrammelkarburator! Funktionel, ja, men den er noget skrammel... Slut!
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
malte39
Stor knallert
Indlæg: 285
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 20:58
Kontakt:

Re: benzin og olie samler sig i krumtaps huset :'( hvorfor ?

Indlæg af malte39 »

okay ;) super,

og det med dyser så har jeg jo dyset dyret ind ;) intet der.. den får hverken for meget eller for lidt.. nøddebrunt tændrør osv. :D det er jo først efter 100 km at den begynder at drukne osv... dog køre den stadig perfekt når taphuset er fyldt med det olie / benzin haløj der.. vis man ellers kan få den startet og holdt igang i mere end 20 sek uden at den dør / drukner totalt og man skal have tændrøret ud igen..

og ja, rund model bing kaburatoren fra maxièn er noget skrammel ja, men den fungere relativt fint, dog er der ikke de store muligheder for at indstille den udover dysen og nålen.. dog kan den yde fint på et 70 cc kit på en maxi ;) dog kan den ikke stå i tomgang selvom skruen er helt i bund.. endnu et bevis på det skrammel det er :hihi
Har:
Honda CBR 250 RA - Combined ABS - hverdags ged.
Honda CBR 125R - Tilsalg.
2 x Yamaha RD 125 twin årgang ca. 1978 ( ca. 50 % af bestanden i danmark ) ;) - projekter
Yamaha FS1 4 gears K1 ` 79 -evigheds projekt




haft:
Suzuki RMX - 6 gears. 75cc -legetøj
Vespa paggio grillo - stjålet
honda Dax- kina
Yamaha sting,
2x ciao.
4 hjulet hjemme bygget ATV med puch maxi motor med 70 cc kit osv.
2x Maxi puch
T.B.
Fuldblods knallert
Indlæg: 437
Tilmeldt: fre 23. apr 2010 22:35
Kontakt:

Re: benzin og olie samler sig i krumtaps huset :'( hvorfor ?

Indlæg af T.B. »

Der er skrevet spalte op og ned om dette emne,så prøv at brug søgefunktionen. Mit bud er også gearkasse olie
malte39
Stor knallert
Indlæg: 285
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 20:58
Kontakt:

Re: benzin og olie samler sig i krumtaps huset :'( hvorfor ?

Indlæg af malte39 »

okay :D

tjekker lige op på det her i morgen
Har:
Honda CBR 250 RA - Combined ABS - hverdags ged.
Honda CBR 125R - Tilsalg.
2 x Yamaha RD 125 twin årgang ca. 1978 ( ca. 50 % af bestanden i danmark ) ;) - projekter
Yamaha FS1 4 gears K1 ` 79 -evigheds projekt




haft:
Suzuki RMX - 6 gears. 75cc -legetøj
Vespa paggio grillo - stjålet
honda Dax- kina
Yamaha sting,
2x ciao.
4 hjulet hjemme bygget ATV med puch maxi motor med 70 cc kit osv.
2x Maxi puch
malte39
Stor knallert
Indlæg: 285
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 20:58
Kontakt:

Re: benzin og olie samler sig i krumtaps huset :'( hvorfor ?

Indlæg af malte39 »

så har jeg tjekket alle skruerne der holder motoren sammen..

og fået sat en i et sted ( lige ved skille væggen ) som manglede :oops: :oops: :oops:

da jeg samlede motoren troede jeg at gevindet var gået i det hul.. men det viste sig at der bare skulle en møj lang skrue i :crying

pakfladerne er 110 % iorden og sådan.. det er muligt at den har spist lidt gear olie.. men det skulle gerne være fixet nu med den extra skrue som manglede før..

så skal jeg bare lige have købt en ny chok kobling og andre spændene ting ved benny så jeg kan samle motoren igen.. så håber jeg at problemet er løst :D

tak for hjælpen gutter :)
Har:
Honda CBR 250 RA - Combined ABS - hverdags ged.
Honda CBR 125R - Tilsalg.
2 x Yamaha RD 125 twin årgang ca. 1978 ( ca. 50 % af bestanden i danmark ) ;) - projekter
Yamaha FS1 4 gears K1 ` 79 -evigheds projekt




haft:
Suzuki RMX - 6 gears. 75cc -legetøj
Vespa paggio grillo - stjålet
honda Dax- kina
Yamaha sting,
2x ciao.
4 hjulet hjemme bygget ATV med puch maxi motor med 70 cc kit osv.
2x Maxi puch
malte39
Stor knallert
Indlæg: 285
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 20:58
Kontakt:

Re: benzin og olie samler sig i krumtaps huset :'( hvorfor ?

Indlæg af malte39 »

hov.. det skulle være en :teeth2

itedet for :crying smilien
Har:
Honda CBR 250 RA - Combined ABS - hverdags ged.
Honda CBR 125R - Tilsalg.
2 x Yamaha RD 125 twin årgang ca. 1978 ( ca. 50 % af bestanden i danmark ) ;) - projekter
Yamaha FS1 4 gears K1 ` 79 -evigheds projekt




haft:
Suzuki RMX - 6 gears. 75cc -legetøj
Vespa paggio grillo - stjålet
honda Dax- kina
Yamaha sting,
2x ciao.
4 hjulet hjemme bygget ATV med puch maxi motor med 70 cc kit osv.
2x Maxi puch
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: benzin og olie samler sig i krumtaps huset :'( hvorfor ?

Indlæg af kreidlerhansen »

Fejl 40 er der altid plads til.

Godt du fandt fejlen! :)
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
malte39
Stor knallert
Indlæg: 285
Tilmeldt: fre 10. feb 2012 20:58
Kontakt:

Re: benzin og olie samler sig i krumtaps huset :'( hvorfor ?

Indlæg af malte39 »

jo tak! :D
Har:
Honda CBR 250 RA - Combined ABS - hverdags ged.
Honda CBR 125R - Tilsalg.
2 x Yamaha RD 125 twin årgang ca. 1978 ( ca. 50 % af bestanden i danmark ) ;) - projekter
Yamaha FS1 4 gears K1 ` 79 -evigheds projekt




haft:
Suzuki RMX - 6 gears. 75cc -legetøj
Vespa paggio grillo - stjålet
honda Dax- kina
Yamaha sting,
2x ciao.
4 hjulet hjemme bygget ATV med puch maxi motor med 70 cc kit osv.
2x Maxi puch
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"