Refleks på forgaffelben

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Brugeravatar
Krelleh
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 18. jun 2011 19:54
Kontakt:

Refleks på forgaffelben

Indlæg af Krelleh »

Har kigget i brochure og reservedels kataloget. Men jeg synes ikke jeg finde det præcise svar :what2

Hvilke årgang har refleks på forgaffelbenet. Det jeg kan se er 76 DX har, men jeg kan ikke finde andre som har det :?:

Mvh. Christian
Mvh. Christian
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Refleks på forgaffelben

Indlæg af Dewil »

Ingen danske har de reflekser, men rigtigt set at 76 DX var forberedt til dem. I stedet for refleksen sad der en firkantet grå plastic-prop som dækkede gevindet dertil.
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Krelleh
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 18. jun 2011 19:54
Kontakt:

Re: Refleks på forgaffelben

Indlæg af Krelleh »

Tak for det. Så forstår jeg det bedre ;)
Mvh. Christian
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3216
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Refleks på forgaffelben

Indlæg af Jensmc »

Det er rigtigt, at der findes en prop. Den fås i 2 farver, sort eller grå.
Det sjove er, at jeg aldrig har set dem på nogen DX`ere. Heller ikke da de var næsten nye.
Har nogen herinde set dem?
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

Re: Refleks på forgaffelben

Indlæg af Michael »

Jensmc skrev:Det er rigtigt, at der findes en prop. Den fås i 2 farver, sort eller grå.
Det sjove er, at jeg aldrig har set dem på nogen DX`ere. Heller ikke da de var næsten nye.
Har nogen herinde set dem?
jeg tror ikke de var der fra ny. Dem der sidder på min sad på en tysker. Jeg kan heller ikke huske at have set dem "dengang" :whew
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Refleks på forgaffelben

Indlæg af Dewil »

Mener at de sad på en kammerats 76, men jeg er ikke sikker, det er jo mange år siden. Har haft en forestilling om at de bare var faldet af dem alle sammen....
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Krelleh
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 18. jun 2011 19:54
Kontakt:

Re: Refleks på forgaffelben

Indlæg af Krelleh »

Den eneste jeg har set med dem er på Per's blå 76'. :(y)

Ellers har jeg overhovedet ikke set dem. Jeg godt bare til at tænkte på da jeg kom til at snakker med en forrige uge. som stoppe mig inde ved bilka, som var rimlig interesseret i min Yamaha, vi stod så og snakkede frem og tilbage. Vi kom ind på originale dele. Hvor man nævnte dette, jeg viste godt jeg havde set det er sted.
Mvh. Christian
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"