Hovedcylinder gennemgang

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

Re: Hovedcylinder gennemgang

Indlæg af Michael »

strynboen skrev:hej ja den bygger tryk op..når håndtaget ikke er aktiveret..det spære for det store hul..så evt overtryk..ved varme udvidelse kan blokere bremsen og låse håndtaget så det ikke kan bevæges. når det lille hul er stoppet.skete for olieklud til træf i bagenkop..da den var kølet af kunne han køre vidre..
så det lille hul må lukke vædsken tilbage..og det store "føde "olien til næste tryk..er der ikke en kontra ventil i stemplet..som adskilder de 2 hullers funktion
strynboen skrev:hej ja den bygger tryk op..når håndtaget ikke er aktiveret..det spære for det store hul..så evt overtryk..ved varme udvidelse kan blokere bremsen og låse håndtaget så det ikke kan bevæges. når det lille hul er stoppet.skete for olieklud til træf i bagenkop..da den var kølet af kunne han køre vidre..
så det lille hul må lukke vædsken tilbage..og det store "føde "olien til næste tryk..er der ikke en kontra ventil i stemplet..som adskilder de 2 hullers funktion
Tak for hurtig hjælp til alle :bravo
Nu prøver jeg at kigge på det i aften, så skal i nok få lidt feed-back
Der går for længe mellem man støder på denne slags problemer :hihi
Ses vi på lørdag ved port i hal k ( Ved Hartvig) klokken 10?
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

Re: Hovedcylinder gennemgang

Indlæg af Michael »

Det var det lille hul. Det var ellers blevet renset da jeg renoverede hovedcylinderen, men der skal jo heller ikke ret meget skidt til. Tak for hjælpen til alle jeg der kom med gode råd. :(y)
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"