Gammel model baghjul på thansen baggaffel.. Hjælp.....

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Klaus Refs
Helt ny i flokken
Indlæg: 8
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 22:47
Kontakt:

Gammel model baghjul på thansen baggaffel.. Hjælp.....

Indlæg af Klaus Refs »

Har lige købt en yamaha fs1 dx fra 76... Der trænget til en ordenlig hånd.. Og baggaffel/sving defekt og mangler.. Skal jeg have fat i en ny. Og har fundet en uoriginal gaffel/sving. Men kan ikke finde ud af hvad man skal lave om for hjulet kan være der?? Håber i kan hjælpe mig....??? Eller måske en der har en original gaffel/sving til salg.....

Mange hilsner Klaus Refsgaard
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Gammel model baghjul på thansen baggaffel.. Hjælp.....

Indlæg af Dewil »

Sandsynligvis at hullet til bagakslen i venste side er større end højre. Jeg ville dog finde mig en original 76´r bagsvinger og renovere den. Vær opmærksom på at værdien på din FS1 falder med en uoriginal svinger.... de kan heller ikke tåle at høre ordet regn.
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Klaus Refs
Helt ny i flokken
Indlæg: 8
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 22:47
Kontakt:

Re: Gammel model baghjul på thansen baggaffel.. Hjælp.....

Indlæg af Klaus Refs »

Jamen, vil også gerne have fat i en original. Synes bare ikke at jeg kan finde en... Hvis jeg ikke kan finde en original, vil jeg få den uoriginale glasblæst, lakeret sort.. Har du nogle kontakter med nogle bagsving??
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Gammel model baghjul på thansen baggaffel.. Hjælp.....

Indlæg af Dewil »

Vedhæftede filer
Bagsvinger 1969-76 original.jpg
Bagsvinger 1969-76 original.jpg (146.34 KiB) Vist 3759 gange
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Gammel model baghjul på thansen baggaffel.. Hjælp.....

Indlæg af strynboen »

du kan nok nemt få byttet dit baghjul til et nyere..der er mange som gerne vil give lidt mønt oven i..for et 76 hjul med gummikobling..de er sjældne..du må endelig ikke begunde at ombygge på navet..
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Gammel model baghjul på thansen baggaffel.. Hjælp.....

Indlæg af Dewil »

Jeg har ny model bagnav til bytte, hvis interesseret....
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Klaus Refs
Helt ny i flokken
Indlæg: 8
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 22:47
Kontakt:

Re: Gammel model baghjul på thansen baggaffel.. Hjælp.....

Indlæg af Klaus Refs »

Oki, viste ikke at man kunne få en helt ny bagsving... Men snakket med en i dag, der lød til at han havde en original til at ligge.. Så få vi at se..... Jeg takker for alle de svar.

Jeg tror bare at jeg holder mig til original... Glæder mig til efterår og vinter.. Hvor den står på renovering af 4 gear's.....
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"