Baghjul afstandstykker?

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
Tuddi
Stor knallert
Indlæg: 108
Tilmeldt: fre 13. mar 2009 12:56
Kontakt:

Baghjul afstandstykker?

Indlæg af Tuddi »

Hey ..
Tror ikke helt mit baghjul er sat på korrekt, det er som om det ligger alt for meget til venstre og sjovt nok for lidt til højre, og ved ikke om det er meningen den skal det, for det ser sgu også dumt ud af den ikke engang er i midten af bagskærmen, men er det meningen, hvis ikke er der så nogen der kan tage et billede af deres baghjul så jeg kan se hvilke afstandstykker og alt det?
P.S det er en 76'er
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Baghjul afstandstykker?

Indlæg af Morten - Webmaster »

du kan nemt se det i reservedels kataloget som ligger til fri download.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Tuddi
Stor knallert
Indlæg: 108
Tilmeldt: fre 13. mar 2009 12:56
Kontakt:

Re: Baghjul afstandstykker?

Indlæg af Tuddi »

ja det har jeg også kigget på, men når jeg indsætter det ovre til højre så ka jeg ikk få det i venstre :(
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Baghjul afstandstykker?

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej

Er det en Thansen svinger du har på :?: :?: ,,, og du har gumminav kobling ved tandhjulet :?: :?: ,,, altså gl. type nav,,,, så er du nødt til at korte af det gevindstykke med 2 flade sider som kommer ud af tandhjulsholderen,,, for af få det højre afstandstykke i og få hjulet til at sidde midt i ,,,, og er det en original svinger så tjek om slidsen i venstre side er højre og længre end den i den anden side er den ikke det kan den files op så den passer,,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"