"OBS" - Denne knallert er ikke til salg, og kommer det heller ikke
Endelig nåede jeg frem til "fjernlager nr. 5" - fik krattet tyk tjæreagtig masse af motorblokken - YES, matching numbers! Så er det vist bare med at få skilt skidtet ad :O)
Hey. Her billeder af "liget". Ikke kørt i rigtig mange år, dengang ikke behandlet alt for godt, men jeg har kørt rigtig mange kilometer på den, uden større problemer. Altid lovlig motor - ellers holder skidtet jo heller ikke - må vist lige tjekke motornummeret næste gang, har aldrig tænkt over om motoren er original. Trænger til renovering, men det kommer. Mangler plads, men når nu en dag lejlighed skiftes ud med hus og værksted, så er det mit første projekt. Årgang 1975. Kan ikke spore rester af originallakken, men satser på at den skal males i blåmetallic. Bliver i første omgang godt at gøre dyret ordentligt ren. Har heldigvis stået sølet godt og grundigt ind i olie. /Anders
(følger gerne rådet om at renovere den i lejligheden - men selvom min kones syn ikke er det bedste, kan jeg nok ikke skjule mine gerninger mens det står på...dog værd at prøve. Så meget fylder en adskilt knallert vel heller ikke...og hvis hun elsker mig, så accepterer hun det). Har tilhørende original bagagebærer, tror også blinklys ligger et sted i rodet, og ekstra tank endog også. Metaldæksel over tændspole har jeg også et sted i rodet. Lige nu er der et dæksel over i gennemsigtig plast - noget pop fra tidligere ejer, tidlig firser-halløj. Trænger helt sikkert til en del nye stumper, men mest af alt til knofedt og lak - så det er til at gå til
Et lille bremsegreb, lidt gummidetaljer, tankstafferinger, måske et motorrenoveringskit....den ender nok med at blive dyr
(gad vide hvad jeg tænkte på som knægt, når jeg gav den lakrester hver gang jeg stod med en næsten tom dåse..."rat-look")...