Så blev det vidst min tur til at starte et indlæg efter at have fulgt med fra sidelinien i et godt stykke tid.
Jeg fik fat i en Camino i sommeren sidste år som efter sigende ikke havde kørt siden start 00'erne.. "den skulle nok bare lige justeres ind" tænkte jeg. Hvis ikke andet, så ville jeg da ha' noget at rode med henover vinteren. Jeg skiftede en utæt benzinhane og fik hældt noget frisk saft på. Jeg fik jeg den forholdsvis hurtigt startet hvor den egentlig bare tog gas helt åndsvagt - nå moteren virkede da

Fik løsnet motorophæng og støddæmpere, så jeg kunne komme ind til kaburator og indsugning - der var 2 stk. knækkede bolte på studsen - så var jeg lissom igang. Fik dem boret ud, skiftet studs og membranplade med noget jeg fandt syd for grænsen, renset kaburator og så har den ellers stået hele vinteren...
Nå men så spoler vi frem til for et par dage siden og jeg får faktisk caminoen ud at køre, hva så da?

Jeg får kørt en aftentur med en makker (5-10km), og den går sku egentlig OK ca. 30-40km/t. Men det undrer os lidt at variatoren ikke rigtig føles som om den virker...
Finder så ud af at den bagerste del er boltet fast - og selve variatoren er fyldt med en træskive og noget andet storm P. Nå men nu er jeg lissom igang. Den kan køre, men variatordelen skal laves, mon ikke at det i sidste ende udvikler sig fra bare lige at skulle "justeres ind" til... ja de fleste andre "projekter" i dette forum.
/Sebastian