forum navn

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1585
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

forum navn

Indlæg af knallert »

så lige(nok lidt sent) at aktiv har brugt " vores" navn..går ud fra at knallert forum er mortens-eller 12v beskyttede navn...det giver jo en del forviring hvis flere bruger samme navn..på internet søgninger
eller er vores knallert forum.dk...så dk er forskellen
Vedhæftede filer
knallert forum..aktiv.jpg
knallert forum..aktiv.jpg (90.5 KiB) Vist 3634 gange
strynboen på test profil
Brugeravatar
Twinsport
Gummi rocker
Indlæg: 833
Tilmeldt: man 21. jan 2013 20:20
Kontakt:

Re: forum navn

Indlæg af Twinsport »

Hej

Jeg kan godt se at det er lidt uheldigt, men de kalder deres blad for "Knallert forum", mens vores er et, ja - rigtigt forum. Jeg tænker ikke at risikoen for forveksling er stor, men hvor lang tid har de mon haft bladet?

/Steen
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4251
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: forum navn

Indlæg af FS1originalen »

Aktiv gik ud af bladsamarbejdet fra 2011, så mon ikke deres blad har heddet Knallert Forum siden dengang :?:
Mig bekendt har der aldrig været forvirring omkring navnet, og vi hed jo Yamahaforum på det tidspunkt så ret beset er det ikke Aktiv der bruger vores navn :oops:

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1970
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: forum navn

Indlæg af Kai »

Har aldrig skænket det en tanke, selvom jeg har været medlem i Aktiv i en del år nu og med stor interesse læser bladet når det kommer med posten.
Kan heller ikke se problemet, det ene er et fysisk blad, det andet er et efterhånden desværre ret dødt internetfora der førhen hed Yamahaforum.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"