Puch Maxi P kobling

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Beton
Helt ny i flokken
Indlæg: 5
Tilmeldt: tors 30. jul 2020 19:53
Kontakt:

Puch Maxi P kobling

Indlæg af Beton »

Hej, har lige et spørgsmå, vedr. kobling.
Når man skal starte den med pedalerne, skal man jo trykke det lille greb ind, så man “låser” koblingen, der skal dog trykkes ret hårdt, dør den tager ved, ellers “glider” den.
Jeg har bemærket, at den arm på koblingsdækslet som skal presse pladen ind mod koblingen, nærmest ikke har noget vandring, (som om den ikke kan komme længere frem, når man trykker det lille håndtag ind), er det koblingender er slidt !!
På forhånd tak
Beton
Helt ny i flokken
Indlæg: 5
Tilmeldt: tors 30. jul 2020 19:53
Kontakt:

Re: Puch Maxi P kobling

Indlæg af Beton »

Tror sku jeg fik det løst, afmonterede koblingsdækslet, afmonterede koblingen, og gjorde den grundigt ren med bremserens på koblingspladen(den som skålen presses ind imod, når man trykker på håndtaget under start).
Jeg lagde selve skålen på et stort stykke sandpapir som jeg lagde på en jernplade, og slap den lidt på sandparpiret, det samme gjorde jeg ved selve belægningen, samlede det hele igen, og nu skal jeg love for at den tager ved💪😎
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Puch Maxi P kobling

Indlæg af 12V »

Dejligt at høre!
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"