må slettes

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: gearkasse

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej Jesper

Det er helt ok hvis det kan hjælpe andre så de ikke laver fejl :wink:
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: gearkasse

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

jesper j skrev:Takker jeg burde det vel have spurgt først :oops: men jeg er flere gange stødt på at folk har vendt den om og så kan stiften køre ind mod koplingssiden så den kun har ved i det ene motorskjold og det er ikke godt :? den stopper godt nok når den når den lille plade hvor den lille fjeder går op til geartromlen men der er altså flere fejl i yamaha splittegninger hvorimod dette er vist rigtig i Haynes Workshop Manual :!:
billederne ligger jo på forum alligevel til frit skue og når det gælder en oplysning om et emne her på forum i en eller anden tråd kan jeg ikke rigtigt få øje på noget problem idet så langtid at det forbliver her i forum trådene :D og du angiver jo også hvor det kommer fra :D men der kan jo være nogen med en anden mening om det :D og i må gerne bruge billederne fra mig til jers koblings guide hvis de kan bruges :wink:
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: gearkasse

Indlæg af strynboen »

da jeg prøvesamlede kikkede jeg lige om på bagsiden,så kunne jeg se hvordan den bedst sad,,brugte lige nogle forsøg,før den sad rigtigt.
man skal have god tid når man samler en motor for første gang,,det er også vigtigt at man tørner gearkassen når den samles,,så man er 100%
sikker på at den skifter u,besværet
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"