lidt på herrens mark

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
roemer
Stor knallert
Indlæg: 209
Tilmeldt: lør 29. okt 2011 19:46
Kontakt:

lidt på herrens mark

Indlæg af roemer »

hej alle på forum jeg er lidt på herrens mark angående min yamaha den kørte og startede perfekt lige indtil en længere køretur på 80 kilometer der begyndte den at opføre sig mærkeligt en gang hver ca. 10 kilometer gad den ikke tage gas den skød en del og efter lidt legen med gassen så tager den pludseligt fat og ræser afsted igen så dagen efter var den svær at starte jeg fik den startet og kørt 50 meter mens den skød helt vildt igen den gik ud og siden da har den ikke startet hvis man prøver at løbe den igang skyder den hele tiden fik den dog et par gange her for lidt siden til at starte og den kunne holde sig igang i 5 sekunder men kun hvis håndtaget var helt i bund. jeg har prøvet med 2 andre helt nye tændrør det ændre ingenting den gnister har justeret tændingen på alle tænkelige måder hjalp hellere ikke. har os tjekket membranen og den er tip top i orden. den får benzin og det hele jeg har en lydoptagelse hvor i kan hører hvordan det lyder når jeg prøver at løbe den igang prøver lige at se om jeg kan oploade den her på forum.

fortsat god sommerdag allesammen!! :rocks
nuværende maskiner:

Yamaha fs1 K1 78" (under renovering)
Suzuki FZ50
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: lidt på herrens mark

Indlæg af strynboen »

prøv at skifte kondensatoren
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
roemer
Stor knallert
Indlæg: 209
Tilmeldt: lør 29. okt 2011 19:46
Kontakt:

Re: lidt på herrens mark

Indlæg af roemer »

den er næsten lige blevet skiftet

jeg har lidt problemer med at oploade lyd filen :(n)
nuværende maskiner:

Yamaha fs1 K1 78" (under renovering)
Suzuki FZ50
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"