Forfælg nav af chrom yamaha fs1

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
YAM FS1

Forfælg nav af chrom yamaha fs1

Indlæg af YAM FS1 »

Hej har adskilt en forfælg,men som man kan se på billederne er navet chrom,så det er ikke poleret op,og så tænkes det nok at det må være uorginalt,men nej,der er støbe stempel i,som det også kan ses på billedet,er der andre der stødt på sådan et nav før,
Vedhæftede filer
020.JPG
021.JPG
022.JPG
023.JPG
024.JPG
026.JPG
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Forfælg nav af chrom yamaha fs1

Indlæg af Dewil »

Det er desværre hverken første eller sidste gang du vil støde på det. Problemet med forcromet aluminium er bare at det ikke kan holde, i al fald ikke til at blive brugt i fugtigt vejr. Jeg kan egentlig undre mig over at firmaerne der har cromet, ikke har frarådet kunden denne løsning og så solgt en polering af emnet istedet???
Jeg har set næsten alle alu-komponenter fra en FS1 i crom, men alle var anløbne i større eller mindre grad....

Billede
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
YAM FS1

Re: Forfælg nav af chrom yamaha fs1

Indlæg af YAM FS1 »

Hej Det er alså ikke et nav der er forchromet fra nyt,men en efter behandling,syntes bare når man ser navet tæt at forchromning er lavet rigtigt prof,men man kan altid blive klogere

Godt for jul
Senest rettet af YAM FS1 søn 4. dec 2011 16:36, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Forfælg nav af chrom yamaha fs1

Indlæg af Dewil »

Mon ikke at det var ubrugt da det blev cromet siden resultatet er så fint.
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
YAM FS1

Re: Forfælg nav af chrom yamaha fs1

Indlæg af YAM FS1 »

Hej Dewil

ja det skal vist nok være meget rent når det bliver chromet,troet faktis det var en kina ting,og havde ikke regnet med et logo bag skiven,sjovt nok havde ejeren jeg købt knallerten af kørt om vinteren,men på billedet er navet ikke rigtig poleret efter med en ren klud,men da jeg afmoneret egerne var der en tectyl i inderkresen af navet,
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"