køb af yamaha i tyskland

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Brugeravatar
Peterma
Fuldblods knallert
Indlæg: 442
Tilmeldt: lør 18. jul 2009 22:38
Kontakt:

Re: køb af yamaha i tyskland

Indlæg af Peterma »

ja det er lidt synd at den er blevet malet.... :(
Ikke tilfreds = pengene retur.

Billede
slagterbrørup
Junior knallert
Indlæg: 38
Tilmeldt: man 26. okt 2009 16:53
Kontakt:

Re: køb af yamaha i tyskland

Indlæg af slagterbrørup »

Peterma skrev:ja det er lidt synd at den er blevet malet.... :(
Det var jeg nød til den var ikke så pæn, men det er bare ikke så let at se på billedet den havde en del buler.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: køb af yamaha i tyskland

Indlæg af strynboen »

ja den som siger at billeder aldrig lyver,,,har aldrig købt en yamaha kun ud fra et billede...
glemmer aldrig da jeg var i kolding og skulle købe den cbx 1000...havde både kone og chek med,,og konen havde godkendt procjektet,,men suk,,,,den var bare #####...hvordan kunne det billede bare lyve


den var mat rusten løse ledninger forskærmen en anden farve,,instrument brædt pensel malet,,ud over lamper og instrumenter,,forrør pensel mælet med tjære....jeg bød ham 45...men han ville have 49..farvel og tak,,,for kaffe
søren ved minimotor var en venlig sælger,,men den var en "sælges for kunde",,,så han kunne ikke gøre mere
det var bare min billede historie.....
Vedhæftede filer
cbx 1000.jpg
cbx 1000.jpg (34.86 KiB) Vist 4161 gange
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
stefan
Stor knallert
Indlæg: 220
Tilmeldt: søn 21. jun 2009 14:23
Kontakt:

Re: køb af yamaha i tyskland

Indlæg af stefan »

man kan vel sagtens for forsikring på den her hjemme :?: skal den omregistreres ligesom biler :?:

venlig hilsen stefan
knallerter som jeg har

___________________________________

yamaha FS1 4 gear med 2 gears tank og sideskjolde

puch maxi S - Solgt

Giantco sprint sport :)
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: køb af yamaha i tyskland

Indlæg af strynboen »

hej du kan nemt forsikre den,,men de dækker ikke ved uheld,,de påstår den type knallert ikke er typegodkendt i danmark,,det er stelnummeret som afgør hvad knallert du køre på,, det er ikke tanken ,,forlygten,eller bagsvingeren men "stelnummeret" som er inditeten på knallerten..men ring til din forsikring og spørg om en tysk knallert kan forsikres uden dansk typegodkendelse,,,og hør hvad de svare..man får svar som man spørger,,så det skal formuleres presist hvis man vil have et presist svar..
men dem som sælger tyske knallerter har nok en anden mening,,det går nok...
nå ikke mere brok fra mig...og stefan det var ikke for at moppe dig,,dette sure indlæg,,men mere generalt ment...så hav en rigtig god dag :D :D
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"