Re: Yamaha RD 125 DX twin 1980
: tirs 27. okt 2015 16:14
Nej det er jeg nemlig ikke har oplevet effekt forøgelsen bare med 2 scooter potter i stedet, næsten alt man kan smække på fremfor de originale giver liv i maskinen!
Uh! fin maskine! hvis jeg endelig skulle have haft noget andet end RD'eren så ville jeg ikke have brokket mig over sådan en
Hvilken type forbremse sad på Suzukien? RDeren har jo en fs1 DX bremse fra den nyere model som er 1 stemplet uden glidere.. bremseklodserne er fine, og jeg har selv renoveret og udluftet systemet så der bør ikke være nogen ko på isen der, bremseskiven er slidt som eneste ting at komme efter.. har tænkt på en 2 stemplet Suzuki gsx 1100f kaliber, den har ikke kæmpe store stempler men ret store bremseklodser så der kan jeg (måske) komme udenom at skifte bremsemaster..
Ja jeg har styr på alle slags svejsning efter at have brugt alle mine teenage år i huset hos en smed, og at have 2 grundforløb
Planen er enten CO2 eller Gas/Ilt Og for at klippe stykkerne ud tænker jeg på at lime skabelonerne på pladen med en normal lim stift så jeg tydelig kan se hvad jeg skal klippe efter
Uh! fin maskine! hvis jeg endelig skulle have haft noget andet end RD'eren så ville jeg ikke have brokket mig over sådan en
Hvilken type forbremse sad på Suzukien? RDeren har jo en fs1 DX bremse fra den nyere model som er 1 stemplet uden glidere.. bremseklodserne er fine, og jeg har selv renoveret og udluftet systemet så der bør ikke være nogen ko på isen der, bremseskiven er slidt som eneste ting at komme efter.. har tænkt på en 2 stemplet Suzuki gsx 1100f kaliber, den har ikke kæmpe store stempler men ret store bremseklodser så der kan jeg (måske) komme udenom at skifte bremsemaster..
Ja jeg har styr på alle slags svejsning efter at have brugt alle mine teenage år i huset hos en smed, og at have 2 grundforløb
Planen er enten CO2 eller Gas/Ilt Og for at klippe stykkerne ud tænker jeg på at lime skabelonerne på pladen med en normal lim stift så jeg tydelig kan se hvad jeg skal klippe efter