"Strynø crossere"

Køreture, begivenheder, ræs, stumpemarkeder, skruedage og andre aktiviteter.
Adgang kræver medlemskab!
Brugeravatar
olebole
Gummi rocker
Indlæg: 913
Tilmeldt: tirs 2. sep 2008 13:02
Kontakt:

Re: "Strynø crossere"

Indlæg af olebole »

:lol: :lol: Jeg glæder mig :D Den ser 8) ud.
Mvh. Ole
Yamaha fs1. 2gear Årg. (Match)
Yamaha Fs1. 4Gear Årg.77 Dx.(Match)
Yamaha Fs1. 4gear Årg.76 Dx.(Renovere)
Yamaha fs1. 4gear Årg.75 K1.(Match)
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4254
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: "Strynø crossere"

Indlæg af FS1originalen »

Morten - Webmaster skrev:jeg glæder mig til at "skyde" den af, tror lige vi skifter cylinder til en mere ond en inden turen. vi vil helst vise bagskærm :lol:
He... Der er ellers ikke meget bagskærm at vise :lol: :lol: :lol:

Jeg tager selvfølgelig FT1'eren med :!:

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
Guess who
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1207
Tilmeldt: lør 11. aug 2007 00:45
Kontakt:

Re: "Strynø crossere"

Indlæg af Guess who »

Jeg er snart spændt på om Lars har lavet en speedwaybane eller en supercross bane :shock:

Om vi skal køre med nyrebælter, og om Öhlins i sverige skal sende os nogle demo bagstøddæmpere :lol: :lol: :lol: :lol:

Kan vi få billeder af jomfru banen Lars? Eller er der prøvetræning i kommende weekend? 8) 8)

Mvh
Benny
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: "Strynø crossere"

Indlæg af strynboen »

hej oval sporet er lagt og frandsen har lagt ideal sporet med dt"eren..venter på at det holder op med at regne,,er næsten tørvejr nu..så jeg kan køre nogle læs jord på og opbygge nogle hop og bakker..jeg skal have gravet en sø ,på 250 m3,,så har jord nok til
nogle bakker..regner med at der bliver en langside med bump og en uden,,og 2 spor så børnene kan køre uden om det værste...jeg skal ud og kalke de sidste reparationer på vægene i festsalen..da heidi flyttede mit murstens lager,,2m3,,var vægen dårlig bagved,,
så på den igen,,hendes arme er forresten blevet 10 cm længre..hnmmm mærkeligt
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Frandsen
Gummi rocker
Indlæg: 848
Tilmeldt: fre 1. aug 2008 19:59
Kontakt:

Re: "Strynø crossere"

Indlæg af Frandsen »

vi må håbe vandet når at trække væk ellers kommer vi alle til at ligge i en stor bunke i det første sving :)
men tror du 10 m3 strndsand kan holde lidt på det :D
Mvh
Frandsen
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: "Strynø crossere"

Indlæg af strynboen »

ellers flytter vi banen ned på strand engen..og ud på badestranden..bare lidt koldt at vælte i vandet...og måske kommer poul henrik harriz..nok på tværs med natur frednings foreningen..hvis vi køre en mudder klirre ned..bare vi alle ikke bliver mudder klirre hvis det regner :lol: :| :|
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Frandsen
Gummi rocker
Indlæg: 848
Tilmeldt: fre 1. aug 2008 19:59
Kontakt:

Re: "Strynø crossere"

Indlæg af Frandsen »

ha ha den var plat lars
nå men det ska jo nok gå... lidt regntøj og højtrygsrenser så er vi jo godt hjulpet
de har lovet tørvejr fra onsdag så mon ik det hjælper på det
Mvh
Frandsen
Brugeravatar
Frandsen
Gummi rocker
Indlæg: 848
Tilmeldt: fre 1. aug 2008 19:59
Kontakt:

Re: "Strynø crossere"

Indlæg af Frandsen »

bedst som man gik her og troede at nu var alt i sin skønnest orden er der så ikke noget af det der virker aligevel :cry:
efter at havde sat 3 koblingsplader i min laban regnede jeg jo selfølgelig med den var ok det virkede jo på min "mc"
men ak nej sådan skulle det ikke være, så havde instillet mig på at lave den sidste motor jeg har til at ligge
Pludseligt begynte Anton`s at sige underligt som om et eller andet inde i moteren var ved at rasle fra hinnanden
jeg tog cylindern af for at hvad det kunne være den fejlede ikke noget men der imod var der gået et plejl leje
Så nu står jeg med 2 defekte motore og kun en reserve der oven i købet skal renoveres
godt det kun er lørdag jeg må jo bare i gang der er heldigvis et par dage endnu inden det går løs
Mvh
Frandsen
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: "Strynø crossere"

Indlæg af strynboen »

hej jeg har en ekstra krumtap :!: :!:
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Frandsen
Gummi rocker
Indlæg: 848
Tilmeldt: fre 1. aug 2008 19:59
Kontakt:

Re: "Strynø crossere"

Indlæg af Frandsen »

det har jeg også selv men ellers tak lars det ik så meget reservedelene det mere alt det arb
det var meget sjovere hvis det bare havde virket så knækten og jeg kunne komme ud og få brændt noget benzin af :)
Mvh
Frandsen
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: "Strynø crossere"

Indlæg af nielsfup »

Frandsen skrev:bedst som man gik her og troede at nu var alt i sin skønnest orden er der så ikke noget af det der virker aligevel :cry:
efter at havde sat 3 koblingsplader i min laban regnede jeg jo selfølgelig med den var ok det virkede jo på min "mc"
men ak nej sådan skulle det ikke være, så havde instillet mig på at lave den sidste motor jeg har til at ligge
Pludseligt begynte Anton`s at sige underligt som om et eller andet inde i moteren var ved at rasle fra hinnanden
jeg tog cylindern af for at hvad det kunne være den fejlede ikke noget men der imod var der gået et plejl leje
Så nu står jeg med 2 defekte motore og kun en reserve der oven i købet skal renoveres
godt det kun er lørdag jeg må jo bare i gang der er heldigvis et par dage endnu inden det går løs

Øv Øv
Jeg har prøvet det samme med mit plejleje.
:evil: :evil:
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Nevø
Helt ny i flokken
Indlæg: 4
Tilmeldt: lør 8. maj 2010 23:08
Kontakt:

Re: "Strynø crossere"

Indlæg af Nevø »

ja den har vi brugt meget tid på men nu kører den også skide godt :lol: :lol:
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: "Strynø crossere"

Indlæg af strynboen »

aha,,så ved vi hvis nevø der er på forum... :!: :!: :lol: :lol:
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: "Strynø crossere"

Indlæg af Morten - Webmaster »

vi arbejdede lidt mere med crosseren igår, og fik den justeret og skruet lidt bedre. NU rykker den altså bare fedt :lol: glæder mig til at skyde den af for alvor !
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Besvar

Tilbage til "Fælles køreture, træf, begivenheder og stumpemarked"