Styrlås på udlands-model?

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Brugeravatar
Krelleh
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 18. jun 2011 19:54
Kontakt:

Styrlås på udlands-model?

Indlæg af Krelleh »

Hej Yamaha forum.

Jeg har haft kontakt med et par Hollændere for og høre om de vil kigge efter et "nøgle sæt" Som består af Tændingslås, styrlås og hjelmlås. Hvor jeg har sendt billeder til dem, som det skal se ud... De var meget høflige og sagde de nok skulle holde øjne åbne.

Men så kom jeg til at tænke på, om de i de andre lande køre med en styrlås som sidder i kronrøret? Ligesom det er af billedet i reserveavedels kataloget (vedhæfter billede). Det vil sige de ikke rigtig har den samme styrlås som os eller hvordan? Så kan det jo godt være svært for dem at finde en styrlås som jeg søger hvor nøglen passer rundt. :whew
Vedhæftede filer
Udklip.JPG
Mvh. Christian
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Styrlås på udlands-model?

Indlæg af strynboen »

hej honda og yamaha har anderledes styrlåse i andre lande..på honda mc erne er tændings låsen med en tap som går i kronrøret..lidt farligt hvis man kommer til at aktivere den under kørsel..og måske derfor de danske har en separat nøgle aktiveret en..på selve kronrøret..men det er forskelige regler som giver de forskelige modeller
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Styrlås på udlands-model?

Indlæg af Dewil »

Tyskland.. :)
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"