Havde sådan set lagt tændningen i kassen med motordelene, men fortrød. Det er egentlig tændning fra en 77´ motor, hvor man så havde klippet multistikket til ledningsnettet af og tapet de originale 76´stik på med klar tape?? Jeg havde så loddet, krympeflexet og tapet så det var så tæt på originalt som mulig. Men eftersom jeg havde et originalt ledningsnet til at ligge, valgte jeg at sætte det på istedet for det lappede. Det skal siges at gummiet ved stikkene er en anelse anderledes end de originale, men tæt nok for mig...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Så nu er det klar til montering sammen med et nos 76´ svinghjul..
![Billede](http://s16.postimg.org/a4lpiacfl/Photo_19_10_11_21_59_14.jpg)
Fik fat i en sen 76 motor, 15000 km og urørt..... så blev bare nødt til at anvende den komplette tænding på min 76´
Desværre var yderkablet stift og knækket nede ved motoren (klassisk fej), men da jeg havde et nos motorkabel til en anden Yamaha model, valgte jeg at ofre dette for en god sag. Her er billeder fra før, under og efter operationen...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nå jo, så fik den lige en ny original filtpude...
![Billede](http://s12.postimg.org/dmtiwikk9/Photo_24_03_13_19_50_58.jpg)
![Billede](http://s12.postimg.org/ruj7l5x95/Photo_24_03_13_20_51_42.jpg)
![Billede](http://s12.postimg.org/7ofpma1ll/Photo_24_03_13_20_52_29.jpg)
![Billede](http://s24.postimg.org/ypku5rqnl/Photo_24_03_13_21_48_24.jpg)
![Billede](http://s24.postimg.org/q8px8lbch/Photo_24_03_13_21_49_24.jpg)
![Billede](http://s24.postimg.org/cgbicykkx/Photo_24_03_13_21_56_53.jpg)