Så har jeg sku fået nok! Søger fs1 mekaniker

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
Yamaha4-ever
Junior knallert
Indlæg: 13
Tilmeldt: tirs 30. aug 2011 17:00
Kontakt:

Så har jeg sku fået nok! Søger fs1 mekaniker

Indlæg af Yamaha4-ever »

Så har jeg sku fået nok! nu har jeg i 2 uger prøvet at få min fs1 til at virke. Jeg har fulgt Guides, råd ringet til yamahaklubben.dk osv. osv. Jeg har taget dele fra min anden fs1 som jeg ved virker og sat på den nye, men den virkér stadig ikke! jeg synes jeg har prøvet alt, Og det er stadig det samme problem. Nu vil jeg bare gerne have den til at virke samt min gamle motor så jeg kan begynde at køre til skole igen så jeg ikke skal tage offenlig transport kl 6 om morgenen så, hvis der er nogen der har løst til at tjene nogle hurtig penge så kontakt mig. :crying
Brugeravatar
Krelleh
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 18. jun 2011 19:54
Kontakt:

Re: Så har jeg sku fået nok! Søger fs1 mekaniker

Indlæg af Krelleh »

Det er ikke noget vi kan hjælp dig med?

Hvad har du problemer med? :whew
Mvh. Christian
Yamaha4-ever
Junior knallert
Indlæg: 13
Tilmeldt: tirs 30. aug 2011 17:00
Kontakt:

Re: Så har jeg sku fået nok! Søger fs1 mekaniker

Indlæg af Yamaha4-ever »

problemet er at jeg er retardo :hihi
det lige netop det har ingen ide om hvad det kan være, men vil vædde min ene kronjuvel på at der er en af jer som bare kan kigge/høre hvad der er galt og hvad der skal til for den virker igen. :(y)
Brugeravatar
Krelleh
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 18. jun 2011 19:54
Kontakt:

Re: Så har jeg sku fået nok! Søger fs1 mekaniker

Indlæg af Krelleh »

Man kan jo start fra bunden? Kan den starte? Hvis ikke hvorfor?

Kan den starte, men ikke kører. hvorfor?

Så tror jeg godt jeg vil vædde min anden kronjuvel på at alle svarene står her inde :lol: :lol: :shutup
Mvh. Christian
Yamaha4-ever
Junior knallert
Indlæg: 13
Tilmeldt: tirs 30. aug 2011 17:00
Kontakt:

Re: Så har jeg sku fået nok! Søger fs1 mekaniker

Indlæg af Yamaha4-ever »

har bare ikke så meget tid og jeg har det på den måde, hvis jeg går igang med noget og det ikke bliver færdigt bliver det aldrig færdigt og har ikke tid til at vente til den næste ferie.. vil bare helst ha den til at køre hurtigt muligt. Det trist at skulle stå en hel time tidligere op og vente på bus, metro, bus, bus, bus.. det var skønt at kunne flyve lige forbi alt det :crying
Brugeravatar
Thorsen
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 11. sep 2010 11:57
Kontakt:

Re: Så har jeg sku fået nok! Søger fs1 mekaniker

Indlæg af Thorsen »

Jamen du er jo nødt til at fortælle os om den kan starte, køre eller om den overhovedet ingenting vil. Hvis du ikke fortæller os noget om det, så kan vi jo heller ikke hjælpe dig :)
Mvh Peter.

Yamaha FS1 DX 77 nummermatch, under ombygning.
Yamaha FS1 K1 76 årgangsmatch, færdigt gennemrenoveret projekt.
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Så har jeg sku fået nok! Søger fs1 mekaniker

Indlæg af Dewil »

Jeg tager nu hatten af for en kapitulation i den kaliber, helt fint at man kommer til konklutionen "jeg er ikke tekniker.... og bliver det heller aldrig."
Jeg synes at du skal afmontere din motor og så finde ud af hvem der mod betaling vil få den til at køre... :dust
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: Så har jeg sku fået nok! Søger fs1 mekaniker

Indlæg af Allan M »

Husk blot: Der er aldrig trylleri eller hekseri inde i en motor. Der er altid en banal, teknisk ting, som gør, at den ikke fungerer.
(ment som en trøst - JO, du KAN få liv i den :) )
Yamaha4-ever
Junior knallert
Indlæg: 13
Tilmeldt: tirs 30. aug 2011 17:00
Kontakt:

Re: Så har jeg sku fået nok! Søger fs1 mekaniker

Indlæg af Yamaha4-ever »

har bare ikke tid før den næste ferie og der er et stykke tid til ;(
Brugeravatar
Krelleh
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 18. jun 2011 19:54
Kontakt:

Re: Så har jeg sku fået nok! Søger fs1 mekaniker

Indlæg af Krelleh »

Ja, så kan man jo sige. Du har ikke fået nok, men ikke har tid til at kigge på din yamaha. :whew

Min meningen, når man kører Yamaha FS1 og andre veteran knallerter, skal man have tid gerne godt med det til at gå og pudse og pleje. :what2 Det er jo bare min mening........
Mvh. Christian
Yamaha4-ever
Junior knallert
Indlæg: 13
Tilmeldt: tirs 30. aug 2011 17:00
Kontakt:

Re: Så har jeg sku fået nok! Søger fs1 mekaniker

Indlæg af Yamaha4-ever »

ja præsis, det derfor jeg spørger om der er en der har løst til at få en motor hjem og ''kigge'' på den og tjene nogen gode penge på det..
- har heller ikke det der super smarte værktøj som i har..
resten af knallerten er jo også i fin stand, har bare lige brugt 2 uger på at finde ud af hvad det var, har jo ingen forstand på det :hihi
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"