her er der blevet renoveret Yamaha,,, hvor jeg har måtte fjerne,,,
spånplade skruer fra koblings oliedækslet,,,
halm i koblings primærtandhjul,,,
en selvskærende skrue til at holde en af fjederene til koblings inde ,,,
hønsefjer og andet udeffinerbart fra krumtaphuset,,,
et højre motorbøjle øre der var slået af så der var hul ind til krumtappen,,, og lappet med kemisk metal og silicone,,,
afslåede kanter ind til svinghjulet lappet med på nittede plade og silicone og spartel,,,
fjerne 2 plov spids bolte der var banket i så de holdt luftfilter kassen,,, en fra hver side,,,,
tændkabel fra spolen i stelet som var samlet ved at stikke et søm / stift uden hovede ind i hver sin ende af kablet,,,
fjerne div stive el instalations ledninger og alm strøm ledninger fra husholdningen,,,
gevind stænger som aksler i baghjul bagsvinger og forhjul og motorbolte i ophænget,,,
skæve for og bagaksler så de måtte skæres over for at få dem ud igennem hjulenes lejer,,,
en har der været brugt silicone som pakdåse ved træk akslen og inde ved svinghjulet,,,
tandhjul ,,, gear pedal ,,, kickstarter og bremsepedal svejset på akslerne,,,
en K1`r hvor at man havde svejset inder og yderrør sammen ,,, fordi man ikke lige havde en pakdåse og en låseclips ,,,
hjemme lavet boret 16mm indsugningsplade ,,, som var pild skæv og forsøgt tættet med flere farver af flydende pakning,,,,
en cylinder som forrøret til udstødningen var svejset på,,,,
en flamingokugle som svømmer,,,
et gaskabel som var knækket og forsøgt lavet med en kronmuffe og et stykke ståltråd som forlænger,,,,
plus div interresante løsninger til at montere skærme og lygte osv,,,
disse småting var hvad jeg fandt på 4 af mine til sammen,,, og de er alle kørende idag,,,, som 1969 look alike,,, 1973`r K1 (som var den mest hærgede ),,, 1976`r DX og 1977`r DX,,,
Så er det var jo nemt at renovere dem når de var i så god stand
![Inbottle :inbottle](./images/smilies/PDT_bot.gif)
,,,,