Da jeg for nylig solgte min 77'er fik jeg et "igangværende" projekt i bytte. Jeg har ikke selv planer om at skulle have en 78DX'er, så jeg vurderede at en weekend eller 2 kunne frembringe en salgsklar knallert - meeen selv om meget var lavet - rigtig fint, så var der temmelig mange flere timer i det end jeg havde gættet på. Bare det at male tank og sideskjolde tager tid for en amatør
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Nå men idag skulle det næsten færdige resultat så ud i den friske luft til en prøveopstart...
Jeg mangler lige et par skruer og greb, og så at færdiggøre forbremsen - slangen er til galvanisering og de holder vinterferie
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Håber stumperne når at dukke op så knallerten kan blive "messetilbuddet" i Viborg næste lørdag
![Hihi :hihi](./images/smilies/qqb006.gif)
Det blev til "en skøn blanding" af originalt og uoriginalt bla:
Araya fælge og originale eger.
T. Hansen forskærm og Benny bagskærm
Renoveret motor med nye lejer, simmeringe og ny krumtap.
Uoriginalt sæde, støddæmpere og bagagebærer.
Originalt koblingsskjold og snekke.
Nyudboret let portet F5B cylinder, 8,5mm plumpe, 12 tands fortandhjul, ny 10mm Mikuni og 5,3 udstødning.
Der er ikke nummermatch.
Den startede let og lyder rigtig sund, men føret i Tranbjerg egner sig desværre ikke til en prøvetur i disse dage...
Erik