Bremse klodser fre T-Hansen?

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Morten Lerche
Junior knallert
Indlæg: 34
Tilmeldt: søn 31. okt 2010 16:28
Kontakt:

Bremse klodser fre T-Hansen?

Indlæg af Morten Lerche »

Hej folks:D

- ville bare høre om originale bremse klodser til baghjulet på en ´79 fs1 er til at anskaffe sig for penge eller om thansen er den eneste udvej??

- Morten
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: Bremse klodser fre T-Hansen?

Indlæg af Tottenham »

Morten Lerche skrev:Hej folks:D

- ville bare høre om originale bremse klodser til baghjulet på en ´79 fs1 er til at anskaffe sig for penge eller om thansen er den eneste udvej??

- Morten
Hej Morten kom til sindal d 20 ( Se mit indlæg ) Er sikker på at der er nogen ellers så har jeg mv laursem
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Bremse klodser fre T-Hansen?

Indlæg af Dewil »

Ny bremseklodser for eller bremsebakker bag bør købes hos Benny, så ved at kvaliteten er iorden. Husk at man hos T-hansen IKKE må købe dele der relaterer til sikkerheden på køretøjet, det er simpelthen for farligt.
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Morten Lerche
Junior knallert
Indlæg: 34
Tilmeldt: søn 31. okt 2010 16:28
Kontakt:

Re: Bremse klodser fre T-Hansen?

Indlæg af Morten Lerche »

Okay det skal jeg sørge for:D

- tak for rådet omkring T-Hansen og sikkerhed!!

Er der forresten ikke noget i herning i næste weekned
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Bremse klodser fre T-Hansen?

Indlæg af Dewil »

Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Bremse klodser fre T-Hansen?

Indlæg af Morten - Webmaster »

Glem bremsebakkerne fra t-hansen... de er livsfarlige... har set belægninger der bare dratter af :whew

Dem Benny sælger er super kvalitet, VESRAH så vidt jeg husker
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Nikolaj Y
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2264
Tilmeldt: tors 22. okt 2009 16:32
Kontakt:

Re: Bremse klodser fre T-Hansen?

Indlæg af Nikolaj Y »

Morten - Webmaster skrev:Glem bremsebakkerne fra t-hansen... de er livsfarlige... har set belægninger der bare dratter af :whew

Dem Benny sælger er super kvalitet, VESRAH så vidt jeg husker
og det kan jeg skrive under på at de gør... de gjorde det på min puch... det var lidt noget lort, fordi det tog lejerne med :( :roll: :evil: t-hansen sælger kun lort!..
If not smoken - it's broken!

Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'

Renault Alpine A310 - 78'
Toke
Gummi rocker
Indlæg: 773
Tilmeldt: man 3. sep 2007 22:53
Kontakt:

Re: Bremse klodser fre T-Hansen?

Indlæg af Toke »

Du kan også få lagt ny belægning på. Værksteder der renovere bremser og koblinger kan klare det.
Http://www.123hjemmeside.dk/veteran" onclick="window.open(this.href);return false; knallert (ingen mellemrum mellem veteran og knallert)

Honda Dax ST50 1973
Vespa GL 150 1961
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Bremse klodser fre T-Hansen?

Indlæg af strynboen »

ja koblings og bremse værksteder kan lægge ny belægning på bakkerne,,,og om nøvendigt dreje dine tromler ud....det er slet ikke så dyrt...og 110%i orden...jeg skal selv ned til ringe koblings service,,ikke så ringe...da jeg har drejet mit 76 nav ,,lidt rigeligt ud..så der skal nogle tykkere belægninger på bakkerne,,,så diameteren passer
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Toke
Gummi rocker
Indlæg: 773
Tilmeldt: man 3. sep 2007 22:53
Kontakt:

Re: Bremse klodser fre T-Hansen?

Indlæg af Toke »

strynboen skrev:ja koblings og bremse værksteder kan lægge ny belægning på bakkerne,,,og om nøvendigt dreje dine tromler ud....det er slet ikke så dyrt...og 110%i orden...jeg skal selv ned til ringe koblings service,,ikke så ringe...da jeg har drejet mit 76 nav ,,lidt rigeligt ud..så der skal nogle tykkere belægninger på bakkerne,,,så diameteren passer
Jeg skal også afsted med bakkerne til min Express :)
Http://www.123hjemmeside.dk/veteran" onclick="window.open(this.href);return false; knallert (ingen mellemrum mellem veteran og knallert)

Honda Dax ST50 1973
Vespa GL 150 1961
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"