Hej Jobba.
Det med benzinslangen er almindelig kendt, for når maskinen står stille, vil der fordampe lidt fra svømmerhuset via overløbsslangen og når du så lukker op for hanen igen, vil der være den mængde luft tilsvarende det fordampede benzin. Hvis det havde være en dieselmotor, havde det voldt problemer, for der er luften lig med motorstop...
Hvordan har din Yamaha forresten overlevet Forum-nedbruddet ?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
(undskyld - jeg kunne ikke lade være...)
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."
Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)
VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)
Honda Civic 1,5 1991
Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)
BFC Stafette 1954 (under restaurering)
BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)