Så kom turen til den danske 74'er med matchende numre. Maskinen er købt i 2004 i Hanstholm.Den kunne ikke køre og har stået og ventet på denne genoplivning
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Umiddelbart er der ikke så mange der har pillet ved den før os - den originale 2skyls cylinder sad på - eller rettere sagt det der var tilbage.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Vi stødte på lidt småting som defekte lejer osv.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Maskinen er bygget op af brugte originale stumper som tilnærmelsesvis passer årgangen. Dog var en dansk baglygte holder ikke på lager, så den tyske blev brugt. Blinklys til årgangen samt 21w blinkrelæ.Foruden en godt brugt 74'er bagagebærer.
Efter tændingen blev set efter og maskinen blev startet op viste det sig at den originale 2 skyller med manglende kølerribber blev så varm at den næsten lyste
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
lovlig 3skyls cylinder
16mm indsugningsplade
16mm gl. model karburator
skråtskåret udstødning
gearing 13-43
Det blev osse til en tur på de 2 opbyggede patina maskiner, 76'eren fik monteret et 15tands hvilket den nemt kunne trække
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Mange forskellige slags tak til Morten for din store hjælp til denne genoplivning.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Det var skide hyggeligt og det giver et helt andet drive når man bygger sammen.
Mvh i fjerde gear
Benny