Jensmc skrev:Du har gjort et stykke arbejde, du kan være stolt af.
MEN:
Nu kommer nørden op i mig. Jeg kan ikke gøre for det.
Du skal have boret et lille hul under baglygten, og have sat en gummiprop i. Hvis du skal bruge målene, må du sige til.
Hvorfor har du sat et så kort gaskabel på. Det ser ikke helt rigtigt ud.
Du har sat et benzinfilter ind. Jamen, der er da filter i hanens bundkar.
En forbremseplade skal ikke have gummiprop for inspektion. Det må være en 76 plade.
Alt dette er småting.
Den er dælme fin og flot.
Surt med motorstøjen, men det er da noget, der kan fixes ret let..
Kører du på den til Strynø?
Det ville jeg gøre.
///
jensmc
Hej Jens, og tak for din kommentar... det er fedt at få lidt konstruktiv kritik...
1. Prop i bagskærm, hvad går det ud på ? har aldrig set det.
2. Gaskabel, vidste ikke det skulle være længere... alle dem jeg har er samme længde
3. Forbremseplade, Jeg ved godt den er til 76, håber at finde den rigtige en dag, men alle dem jeg har set på stumpemarkeder og lign, har alle været til 76.
4. Benzinfilter sidder der for at hjælpe med at tage noget af alt det møg der er i en nyslebet / nylakeret tank (har jo set det på mine andre maskiner at det ender i karburatoren. Den forsvinder når jeg har brugt nogle tankfulde og fået det værste møg ud af tanken.
5. Ja, hvis jeg kan leve med støjen, så kører jeg på den til strynøtræffet, overvejer dog allerede helt seriøst at bygge en anden motor til den, da denne her alligevel har numre fra en 78 DX
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Morten - Webmaster.
Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75