Jeg har samtidigt skilt karburator ad og blæst godt igennem med bremserens. Dernæst har jeg skiftet nylonbøsning og spændt godt plus den har fået ny benzinhane samt benzinfilter.
Benzinhanen er dog noget anderledes end den gamle. Den gamle "hane" pegede ligeud for slukket, op for reserve og ned for tændt.
Den nye drejer på en anden akse, jeg tror nok at den er slukket når den peger ligeud, men om den så er tændt når den peger til højre, eller om det er reserve det er mig en gåde. Der kommer i hvert fald benzin ud når den peger til venstre/mod kameraet.

Jeg har lige haft startet op i den og den står jo uden forgaffel på så kablerne hænger noget "sporadisk" men det lykkedes mig som sagt at starte den op - hvilket var nemt nok, men den står umiddelbart ret højt i tomgang og samtidig så firtakter den når jeg giver gas. Sidstnævnte giver måske god mening eftersom den nu er tæt ved karburator og måske ikke har været det førhen hvor jeg dyssede den ind, og derfor nu sidder der en for stor dyse i. Men giver det også mening at den så samtidig vil stå lidt højt i tomgang?
Har sprøjtet bremserens på samlingen ved karburator og studs, og den går ikke ned i omdrejninger som den gjorde før - hvorfor jeg konstaterer den nu er tæt.