Kreidler from scratch

Knallerter fra Tyskland, Østrig, Holland, Belgien, England etc. Mærker som Puch, Kreidler, Hercules, Batavus, Berini, Flandria etc.
Brugeravatar
mriisj
Gummi rocker
Indlæg: 625
Tilmeldt: søn 10. nov 2013 11:10
Kontakt:

Re: Kreidler from scratch

Indlæg af mriisj »

Hej Steen
Jeg ved det ikke endnu jeg skal først have dysset Mikunien rigtig ind og prøvet med forskellige udstødninger så der er lidt arbejde endnu.
Jeg mangler at lave beslaget til hall sensoren til Koso speedometeret så jeg har ikke hastighedsmåling endnu.

Status pt. er at den kører og lyder sund i motoren, den trækker op til godt 14.500 rpm så power området er i dag fra ca. 8.500 til 14.500 Rpm.
Den trækker rimeligt i bunden men der sker ikke noget mellem halv til fuld gas før jeg passere 8.000 Rpm, så skal have kigget på nålens position eller have skiftet nålen, den 4 takter ikke på noget tidspunkt, så der er lidt at leje med endnu :)
jeg har fået for bremserne til at virke med to stk. 2 stemplede kalibre.
Alt andet virker fornuftigt.
Michael Jensen

MC: Kreidler RS 1968 Vulkan Rød
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Dansk
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Tysk
MC: Kreidler RS Elektronik 1979 Neon Grøn
MC: Kreidler RMC-S Elektronik 1979 (nyt projekt)
Knallert: Puch VZ50 Flagskib Vårgrøn
Knallert: Puch MS 50 (nyt projekt)
Brugeravatar
mriisj
Gummi rocker
Indlæg: 625
Tilmeldt: søn 10. nov 2013 11:10
Kontakt:

Re: Kreidler from scratch

Indlæg af mriisj »

Så blev det tid til dysning af Mikuni´en samt rette et par småfejl, det meste spillede som det skulle og jeg havde fået et sortiment af originale dyser hjem fra frankmxparts.com som have alt på lager.
Jeg havde problemer med at få den til at gå i tomgang efter 2 års stilstand, efter gode råd fra Nabo Jan og Peter K. blev karburatoren adskilt og renset for gammel 2 takts olie og samlet igen men AK stadig samme problem, har testet for utætheder i indsugning uden resultat.

Hoved dysen blev sat op fra 170 til 200 og det hjalp, nu er der ingen dødpunkter i gasresponsen og den første køretur på 18 Km gik godt, jeg ændrede så lidt på luftskruen ½ omgang ind fra 1½ ud og prøvede en mindre hoved dysse på 190, endnu en prøvetur for at erfare at luftskrue indstillingen var bedre men at hoved dysen var blevet lidt for lille, da den ikke har kørt så langt endnu er det ikke muligt at se farven på tændrøret men den gik bedre med 200 dysen.

Men på denne prøvetur på ca. 30 Km. gik det galt, motoren begynde at rumle ved mellem gas men tog ok omdrejninger ved udkobling....så røg koblingen, ingen funktion og større rumlen....jeg trillede de sidste kilometer hjem og fik venstre sideskjold af og kunne konstatere at kabelophænget til koblingskablet som var monteret på forreste motorbolt var gået løs, så koblingskablet havde ingen virkning, de andre motorbolte var også gået løs grundet de høje omdrejninger (12.000+) så hele motoren var løs i stellet.

På karburator siden var det specielt fremstillet beslag til forreste sideskjoldsmontage forsvundet......

Så her står jeg nu...

Det skal siges at jeg havde problemer med at få motoren til at gå i tomgang, den lå og svirrede mellem 4.000-6.000 RPM og gik en sjælden gang ned på 2.000 RPM for kort tid efter at gå ud, jeg har naturligvis prøvet at justere luftskruen efter normal praksis men uden resultat, testet med diesel start for utætheder, men ingen tegn her.....

Det skal også nævnes at den trækker helt ud i 4 gear men til 5 gear er springet for stort og så dør den langsomt med min vægt på....gearingen er 13-34

Jeg arbejder nok videre med den i morgen :) og det var skønt at komme ud og trille
Michael Jensen

MC: Kreidler RS 1968 Vulkan Rød
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Dansk
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Tysk
MC: Kreidler RS Elektronik 1979 Neon Grøn
MC: Kreidler RMC-S Elektronik 1979 (nyt projekt)
Knallert: Puch VZ50 Flagskib Vårgrøn
Knallert: Puch MS 50 (nyt projekt)
Steen T
Stor knallert
Indlæg: 164
Tilmeldt: tors 10. sep 2020 21:00
Kontakt:

Re: Kreidler from scratch

Indlæg af Steen T »

Hej Michael
Har du fået den til at køre ?
Brugeravatar
mriisj
Gummi rocker
Indlæg: 625
Tilmeldt: søn 10. nov 2013 11:10
Kontakt:

Re: Kreidler from scratch

Indlæg af mriisj »

Hej Steen
Nej desværre ikke, der har været for mange andre ting der skulle ordnes men satser på at være kørende med flere motorforsøg i næste weekend, jeg har lidt forskellige udstødninger der skal testes og hvis springet 4-5 gear stadig er for stort har jeg et kort 5 gear liggende.

Jeg venter på at få en nyt gummi montage stykke til karburatoren hjem fra VHS samt en ny 28mm fladspjælds model med den korrekte nål for disse Kreidler cylinder setup, så der er flere ting at leje med endnu :)
Michael Jensen

MC: Kreidler RS 1968 Vulkan Rød
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Dansk
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Tysk
MC: Kreidler RS Elektronik 1979 Neon Grøn
MC: Kreidler RMC-S Elektronik 1979 (nyt projekt)
Knallert: Puch VZ50 Flagskib Vårgrøn
Knallert: Puch MS 50 (nyt projekt)
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3925
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Kreidler from scratch

Indlæg af kreidlerhansen »

Hvis et alm. RS 5. gear er for langt ifm 13/34 og mere end 50ccm, så stemmer noget i opsætningen ikke.

Jeg ville i så fald tage kontakt til PS Tuning I Holland og få bygget en potte, der matcher timings + få tjekket MSV-værdien på topstykket.

Til orientering: Min gamle 60cc motor trak 14/33 uden gevaldige problemer; 5. var lidt af et overgear, men én tand ned foran, så svarede 5. til at køre i 4. gear.
Den klarede springet fra 1. til 2. gear uden problemer.

Uden at ville lyde negativ: Potterne, som VHS og Black Mamba sælger er ikke specielt gode og matcher ikke cylindrenes timings. Overhovedet. 80cc og 15-16HK ved 11.000rpm ... 19,7HK ved 12.000rpm med 42mm boring og 42mm slaglængde blev hentet sidste år.
De kits er ved at være tilgængelige fra anden side.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
mriisj
Gummi rocker
Indlæg: 625
Tilmeldt: søn 10. nov 2013 11:10
Kontakt:

Re: Kreidler from scratch

Indlæg af mriisj »

Nå, så fik jeg en ny Mikuni VM28/418 hjem fra VHM, jeg fik skiftet diverse dele som fulgte med så den skulle passe til Kreidler, samtidig fik jeg et nyt gummistykke med så den passede på membran indsugningen, den var nem at montere og jeg fandt ud af at det gamle gummi var begyndt at mørne...

Samtidig fik jeg spændt alle motorboltene fast igen :)

Nå men det hjalp lige fedt, jeg har fuldstændig det samme problem, den piske op i omdrejninger og så går den ud, efter en del timers forsøg med justering af luftskruen, udskiftning af dyser, sprøjte med dieselstart for at checkke for utætheder, men ak...stadig det samme, så jeg tror at membranen er defekt da det ser ud til at det er eneste sted der kan komme luft/benzin ind.

Jeg tænker at pille den af sammen med resten af sættet og sætte et at andet stempelstyret sæt på for at udelukke evt. utætte simmerringe.....
Gode råd er velkommen, måske købe et andet cylinder sæt .... membran eller stempel styret....i så fald hvad skal man købe i dag ?
Michael Jensen

MC: Kreidler RS 1968 Vulkan Rød
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Dansk
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Tysk
MC: Kreidler RS Elektronik 1979 Neon Grøn
MC: Kreidler RMC-S Elektronik 1979 (nyt projekt)
Knallert: Puch VZ50 Flagskib Vårgrøn
Knallert: Puch MS 50 (nyt projekt)
Brugeravatar
mriisj
Gummi rocker
Indlæg: 625
Tilmeldt: søn 10. nov 2013 11:10
Kontakt:

Re: Kreidler from scratch

Indlæg af mriisj »

Så blev tingene skilt ad og vupti kom en defekt frem i lyset, en del af bundpakningen var forsvundet, det er ellers en glasfiber forstærket pakning men den ville ikke længere, så den blev skiftet og alt virker nu som det skal.
Tomgangs dysen er dog lidt for stor, luftskruen er mellem 0 og 1/4 omgang ud for højeste omdrejninger i tomgang så jeg har bestilt nogle mindre tomgangs dyser.

I morgen må jeg så en tur på landevejen og se hvordan den nye flad spjælds Mikuni ter sig, jeg forventer lidt dysning og justering :)
Vedhæftede filer
20230719_172942.jpg
20230719_172942.jpg (168.17 KiB) Vist 1419 gange
20230719_182704.jpg
20230719_182704.jpg (89.6 KiB) Vist 1419 gange
Michael Jensen

MC: Kreidler RS 1968 Vulkan Rød
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Dansk
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Tysk
MC: Kreidler RS Elektronik 1979 Neon Grøn
MC: Kreidler RMC-S Elektronik 1979 (nyt projekt)
Knallert: Puch VZ50 Flagskib Vårgrøn
Knallert: Puch MS 50 (nyt projekt)
Brugeravatar
Nabo Jan
Gummi rocker
Indlæg: 881
Tilmeldt: ons 6. feb 2008 18:03
Kontakt:

Re: Kreidler from scratch

Indlæg af Nabo Jan »

mriisj skrev: ons 19. jul 2023 20:02 Så blev tingene skilt ad og vupti kom en defekt frem i lyset, en del af bundpakningen var forsvundet, det er ellers en glasfiber forstærket pakning men den ville ikke længere, så den blev skiftet og alt virker nu som det skal.
Tomgangs dysen er dog lidt for stor, luftskruen er mellem 0 og 1/4 omgang ud for højeste omdrejninger i tomgang så jeg har bestilt nogle mindre tomgangs dyser.

I morgen må jeg så en tur på landevejen og se hvordan den nye flad spjælds Mikuni ter sig, jeg forventer lidt dysning og justering :)
Tjae, sommetider er det bare noget helt uventet og fejlen er næsten umulig at finde uden at demontere det hele.
Men godt at du fandt fejlen :(y)
Den flatslide Mikuni ser ret fed ud, det er ærgeligt at den ikke kan fås med luft og tomgangsskrue på højre side :whew

//Jan
//Nabo Jan

Yamaha FS1 K1 75cc 1978 (Mc)
Kreidler GT 1967 50cc ombygget til 77-78 model (Mc)
Kreidler RS årg 1978 projekt, nu som Mc
Harley Davidson sportster årg 2002 (Mc)
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Kreidler from scratch

Indlæg af 12V »

Wow en stor karburator 😄

Lækkert at du fandt fejlen!
Brugeravatar
mriisj
Gummi rocker
Indlæg: 625
Tilmeldt: søn 10. nov 2013 11:10
Kontakt:

Re: Kreidler from scratch

Indlæg af mriisj »

Jan det er ikke noget større problem på flatslide modellen da tomgangsskruen er nem at komme til og luftskruen er monteret i 45 graders vinkel opad, så med en lille skruetrækker går det ok.

Jeg var ude og køre ca. 35 Km på den i dag, og som forventet skal den have andre dyser, den 4 takter helt op til ½ gas men trækker dog nogenlunde jævnt i hele området op til de 8500 rpm. hvor den så får noget mere moment og træk :)

Nålen sad i 3 hak ovenfra (har 6 hak) så den skal længere ned, mindre tomgangs dyse (er bestilt) og mindre hoved dyse (er på lager) så må vi se hvordan det så går.....
Chokeren kan kun lige gå fri af stellet med den lange arm, så jeg bestilte også en ny lodret model choker til Mikunien.
Michael Jensen

MC: Kreidler RS 1968 Vulkan Rød
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Dansk
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Tysk
MC: Kreidler RS Elektronik 1979 Neon Grøn
MC: Kreidler RMC-S Elektronik 1979 (nyt projekt)
Knallert: Puch VZ50 Flagskib Vårgrøn
Knallert: Puch MS 50 (nyt projekt)
Brugeravatar
Nabo Jan
Gummi rocker
Indlæg: 881
Tilmeldt: ons 6. feb 2008 18:03
Kontakt:

Re: Kreidler from scratch

Indlæg af Nabo Jan »

mriisj skrev: tors 20. jul 2023 18:31 Jan det er ikke noget større problem på flatslide modellen da tomgangsskruen er nem at komme til og luftskruen er monteret i 45 graders vinkel opad, så med en lille skruetrækker går det ok.

Jeg var ude og køre ca. 35 Km på den i dag, og som forventet skal den have andre dyser, den 4 takter helt op til ½ gas men trækker dog nogenlunde jævnt i hele området op til de 8500 rpm. hvor den så får noget mere moment og træk :)

Nålen sad i 3 hak ovenfra (har 6 hak) så den skal længere ned, mindre tomgangs dyse (er bestilt) og mindre hoved dyse (er på lager) så må vi se hvordan det så går.....
Chokeren kan kun lige gå fri af stellet med den lange arm, så jeg bestilte også en ny lodret model choker til Mikunien.
Hej Michael.
Det er også bare et luksus problem og dejlig nemt når de sidder i højre side.
Har den nogen døde områder hvor den ikke trækker?
Har du kaburator /membran problem ved lave omdrejninger 4500-5000 hvor den hakker og siger bababababa, lige som om at membranen går i resonans og forsvinder hvis du giver mere gas?
Mht. choker var min også gemt bag sideskjoldet og meget svær at komme til, så jeg har monteret choker kabel på styret.
//Nabo Jan

Yamaha FS1 K1 75cc 1978 (Mc)
Kreidler GT 1967 50cc ombygget til 77-78 model (Mc)
Kreidler RS årg 1978 projekt, nu som Mc
Harley Davidson sportster årg 2002 (Mc)
Brugeravatar
mriisj
Gummi rocker
Indlæg: 625
Tilmeldt: søn 10. nov 2013 11:10
Kontakt:

Re: Kreidler from scratch

Indlæg af mriisj »

Hej Jan,
Det er for tidligt at sige hvad der er hvad når den 4 takter op til ½ gas, men den har nogle sjove lyde i det område men jeg kan ikke sige at det er membranen før jeg får elimineret 4 takts støjen og fået den korrekte dysning i karburatoren og ydelse ud af motoren
Michael Jensen

MC: Kreidler RS 1968 Vulkan Rød
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Dansk
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Tysk
MC: Kreidler RS Elektronik 1979 Neon Grøn
MC: Kreidler RMC-S Elektronik 1979 (nyt projekt)
Knallert: Puch VZ50 Flagskib Vårgrøn
Knallert: Puch MS 50 (nyt projekt)
Steen T
Stor knallert
Indlæg: 164
Tilmeldt: tors 10. sep 2020 21:00
Kontakt:

Re: Kreidler from scratch

Indlæg af Steen T »

Hej Michael
Er den kørende, eller har du stadig problemer ?
Brugeravatar
mriisj
Gummi rocker
Indlæg: 625
Tilmeldt: søn 10. nov 2013 11:10
Kontakt:

Re: Kreidler from scratch

Indlæg af mriisj »

Jeg er ikke kommet videre, har haft ferie men håber jeg få dysset den i denne uge, dysser er kommet hjem :)
Michael Jensen

MC: Kreidler RS 1968 Vulkan Rød
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Dansk
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Tysk
MC: Kreidler RS Elektronik 1979 Neon Grøn
MC: Kreidler RMC-S Elektronik 1979 (nyt projekt)
Knallert: Puch VZ50 Flagskib Vårgrøn
Knallert: Puch MS 50 (nyt projekt)
Brugeravatar
mriisj
Gummi rocker
Indlæg: 625
Tilmeldt: søn 10. nov 2013 11:10
Kontakt:

Re: Kreidler from scratch

Indlæg af mriisj »

Så blev vejret godt og Karburatoren fik nye dyser, jeg prøvede at gå en dyse ned i tomgangsdysen fra 15 til 12½ og det hjalp lidt på det, hoved dysen gik fra 200 ned på 185 og dette hjalp også samt nålen gik fra 3 hak til 2 hak fra oven.

Nu har jeg træk i alle område på gashåndtaget og på plan vej med lidt medvind kører den ud på godt 12.000 rpm. i 5 gear., i let modvind og op ad bakke går den ikke i 5 gear med mine 100 Kg, men den trækker stadig med 8-9.000 rpm., lige i bunden af "Power Vinduet".

Det næste forsøg bliver en test med en tak ned i tomgangs-dysse og det samme i hoved-dysse.

Der er ingen speciel larm fra membranen nogen steder i rpm. området men den larmer stadig ret meget fra indsugningen, jeg har set på hvordan Steen T har eksperimenteret med støjdæmpning og har kva hans erfaringer bestilt nogle rør hjem til forsøg med støjdæmpning, med jeg tror jeg laver en ny tråd omkring dette i "Tuning", jeg har lånt et måle-setup som jeg tænker at bruge til dette formål.
Michael Jensen

MC: Kreidler RS 1968 Vulkan Rød
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Dansk
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Tysk
MC: Kreidler RS Elektronik 1979 Neon Grøn
MC: Kreidler RMC-S Elektronik 1979 (nyt projekt)
Knallert: Puch VZ50 Flagskib Vårgrøn
Knallert: Puch MS 50 (nyt projekt)
Steen T
Stor knallert
Indlæg: 164
Tilmeldt: tors 10. sep 2020 21:00
Kontakt:

Re: Kreidler from scratch

Indlæg af Steen T »

Hej Michael
Er der nyt fra dig? jeg har jo membran fra VHS til at ligge, men har ikke fået den til at gå ordentlig, så det står stille, jeg kunne godt tænke mig at se flere effekt kurver m membran, de få målinger der er på nettet, har ikke overbevist mig om bedre bundtræk m membran, du skriver at din trækker fra ca. 8500 0mdrejninger, min uden membran trækker fra 8000.
Steen
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3925
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Kreidler from scratch

Indlæg af kreidlerhansen »

En std. RS trækker fra ca. 6.000rpm.

Membranen afhjælper reelt kun blow-back gennem karburatoren, så man kan udnytte skrappere indsugningstiming uden ulempe.
Dvs. den "rydder op" i bunden, hvor motoren halvvejs ville drukne uden.

Ydermere kan man så indrette cylinderen med boostere ind i indsugningen, hvilket giver en kortere vej fra karburator til forbrændingskammer.

Det giver samlet set et bredere trækområde ... hvis udstødningen matcher porttimings, tændingskurve, karburatorstørrelse osv. Især overdrejning forbedres.

Det gavner især, hvis motoren er indrettet med race-timings, hvor motoren ville være seriøst kuperet under 8.000rpm uden membran. Her gør den en væsentlig forskel.

På en mild motor med færre end 155° indsugningstiming, giver membranen en stærkere tomgang og bedre gasrespons. Ikke andet.

Membranen "giver" ikke noget, effektmæssigt. På flow-fronten er den effektivt en forhindring i systemet.

I praksis resulterer den mest i en mere kørbar motor på en typisk gademaskine kontra en uden.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Steen T
Stor knallert
Indlæg: 164
Tilmeldt: tors 10. sep 2020 21:00
Kontakt:

Re: Kreidler from scratch

Indlæg af Steen T »

Godt svar, jeg havde forventet mere af membran, jeg kan se på andre forums, at jeg ikke den eneste som foretrækker stempelstyring, larmen fra membran syntes jeg er et problem.
Brugeravatar
mriisj
Gummi rocker
Indlæg: 625
Tilmeldt: søn 10. nov 2013 11:10
Kontakt:

Re: Kreidler from scratch

Indlæg af mriisj »

Her er ikke meget nyt desværre, jeg eksperimentere stadig med tomgangsdysen, jeg er ikke helt tilfreds med justeringen og finder ikke rigtig et max punkt for rpm i tomgang med luftskruen, området er ret bredt.

Jeg har måtte gå op i tomgangsdyse for at ligge mellem 2-3 omgange ud, nålen forsøgte jeg med 2 hak foroven igen men dette var ikke så godt i mellem-området da den her får for meget benzin, så den skal et eller to hakker ned igen.

Den går fint med hoved-dyssen på 185 men skal nok en dysse ned på 180, tændrøret er mørkebrunt ved test med fuld gas og så slukket motor.
Vedhæftede filer
20230922_180731.jpg
20230922_180731.jpg (113.43 KiB) Vist 563 gange
20230922_180913.jpg
20230922_180913.jpg (191.07 KiB) Vist 563 gange
Michael Jensen

MC: Kreidler RS 1968 Vulkan Rød
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Dansk
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Tysk
MC: Kreidler RS Elektronik 1979 Neon Grøn
MC: Kreidler RMC-S Elektronik 1979 (nyt projekt)
Knallert: Puch VZ50 Flagskib Vårgrøn
Knallert: Puch MS 50 (nyt projekt)
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3925
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Kreidler from scratch

Indlæg af kreidlerhansen »

Steen T skrev: ons 11. okt 2023 19:52 Godt svar, jeg havde forventet mere af membran, jeg kan se på andre forums, at jeg ikke den eneste som foretrækker stempelstyring, larmen fra membran syntes jeg er et problem.
Det er heller ikke nemt at finde rundt i, for ifølge alle sælgere og Facebook-tunere gøres alt op i "flere hestekræfter eller ej". De fleste ser kun på peak effekt, fordi enhver kan forholde sig til, om et tal er højere eller lavere end et andet.

Der behøver ikke være flere kræfter til rådighed med membranen. Til gengæld kan man vride hanen i bund på en Membranmotor, og så kommer man fremad.
En hidsig stempelstyret kræver mere progression på gassen ift. omdrejningstallet. Det kan også tolkes som "forskel i HK".

Til syvende og sidst er det stadig en knallertmotor. Det sætter nogle grænser for, hvad man kan forvente.


Tændrør er ofte en misvisende indikator. Mærk og lyt, istedet. Tjek stempeltoppen efter nogle kilometer. Den taler et tydeligere sprog end tændrøret.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Besvar

Tilbage til "Vesteuropa"