Er det korrekt at bagbro fra Gilera CBA 50 er ens med den som sidder på Vespa Bravo ?
Har kik på en Gilera CBA, ved dog ikke om den kan forsikres i DK, men hvis bagbro er god er den jo rar at have på hylden til en DK Bravo, med rådden bagbro.
Bagbro fra Gilera til Bravo
Re: Bagbro fra Gilera til Bravo
Jeg har faktisk en CBA på bordet lige nu. Giv mig nogle dage, så har jeg samlingen diverse mål.
Umiddelbart vil jeg tro den er ens med 1. generation Bravo. Synes remlængde er lidt anderledes og så kører den med den gamle type støttefod.
Umiddelbart vil jeg tro den er ens med 1. generation Bravo. Synes remlængde er lidt anderledes og så kører den med den gamle type støttefod.
Re: Bagbro fra Gilera til Bravo
Jeg havde kun en 2. gen. Bravo at sammenligne med. Hovedmål mellem motor, bagnav, støddæmpere er ens, men støttefodsholder er til Bravo 1. gen og så passer Ciao udstødning på den, igen ligesom en 1. gen Bravo. Så jeg tror den er ens med første model Bravo, i hvert fald den 77'er jeg har stående på liften. Om nyere CBA har bunden fra 2. gen Bravo?
Du kan hurtigt kende forskel på støttefoden, 1. gen ligner mere en Ciao fod med "ombuk" og 2. gen er med lige ben og forstærkning direkte på bunden.
Dette er en 77'er CBA:
Du kan hurtigt kende forskel på støttefoden, 1. gen ligner mere en Ciao fod med "ombuk" og 2. gen er med lige ben og forstærkning direkte på bunden.
Dette er en 77'er CBA:
- Vedhæftede filer
-
- IMG_20220121_210757.jpg (197.06 KiB) Vist 1409 gange
Re: Bagbro fra Gilera til Bravo
Takker
Det nu en fin maskine, tror virkelig den køre drøn lækker.
Reservedele, er det på ebay eller er der andre steder det kan findes, evt. nyt ?
Det nu en fin maskine, tror virkelig den køre drøn lækker.
Reservedele, er det på ebay eller er der andre steder det kan findes, evt. nyt ?
Re: Bagbro fra Gilera til Bravo
Ja det er ebay, subito og italienske Facebook grupper. Og naturligvis en masse piaggio/vespa stumper lånt fra andre maskiner