nå igår skulle den bindbolt så skiftes, af med topstykket, som tydeligvis havde været spændt og over spændt 999 gange. toppen kommer let af. fuuuck stemplet ligner sku en skydeskive fra tivoli, fuld af små hakker og huller i kanterne, ikke lige det syn jeg ønskede mig. så nu skulle cylinderen af, det gik nemt, MEN så kom chokket, stemplet var "hakket" med en hammer, mens det sad i motoren, den stump som var hakket af lå nede på krumtappen + stemplet var ridset over alt på siderne. så røg temperamentet over det rødefelt......
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
nå efter 30min kaffe pause og lidt beroligende ord fra en kammerat, besluttede jeg at finde alle fejl på motoren. yes sir krumbasse lejer fuldstændigt færdige sammen med pakdåser, lejerne var sku forsøgt vredet af med en stor skruetrækker, eller det så sådan ud på mærkerne i krumtappen.
LORTE DAG
så i dag er krumtappen sendt til slibning, pakdåser og lejer er bestilt, cyklinder topstykke og stempel bestilt, og sidst men ikke mindst nye koblingsplader. håber satme ikke jeg finder flere uhyggelige fejl.
hvor finder man pakningen mellem motorblokkene?
![Off topic :offtopic](./images/smilies/bs_offtopic.gif)