Hej Christian og velkommen til.
....uha uha, du er da vist på vej til at få en (velfortjent) lærestreg....
Hvis jeg forstår dig ret, var problemet måske (kun) at gaskablet eller spjælpet havde sat sig fast, men du vælger at adskille hele karburatoren og endda skrue på alle justermuligheder. Såfremt karburatoren er samlet rigtig og hvis du kan lokalisere luftskruen, kan du skrue den FORSIGTIG i bund og så skrue den 1 1/2 omgang ud igen for at finde en "standard-indstilling" til denne.
Tomgangsskruen kan også stå meget forkert og er nok nemmest at justere, når der kommer gang i motoren. Lad os høre nærmere...
P.S. Nu er det vel ikke bare olieslangen, der ikke er kommet på igen..?
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."
Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)
VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)
Honda Civic 1,5 1991
Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)
BFC Stafette 1954 (under restaurering)
BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)