![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Besluttede at bruge min søndag eftermiddag på at pudse knallerten... (som jeg er begyndt at kalde det blå lyn
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Har de sidste par uger googlet lidt omkring hvad var bedst til at fjerne rust fra Krom dele, og Autosol blev ved med at dukke op, så jeg tænkte at det skulle prøves !
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Der var en masse overfladerust som nærmest fløj af ved hjælp af autosol samtidig med at den gav en flot glans !
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Desværre har de mange år i min fars garage givet rusten frit løb til at stikke hele vejen igennem så de ''sår'' der er i kromen ikke var til at få væk
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Jeg burde måske også ha taget de dele der blev pudset helt af knallerten, så alle steder blev taget, men det må blive næste gang !
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Næste gang vil jeg overveje at begynde på selve motoren og se om den kan komme til at skinde !
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Oven i det har jeg to spørgsmål:
Jeg fandt et nummer på min udstødning - hva er det for et?
Derudover vil jeg gerne vide om det er muligt at pille topstykket (tror jeg det hedder) af cylinderen, uden et størrer arbejde og om der er en pakning derimellem som skal skiftes?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)