Præsentation

Her kan du lige fortælle om dig selv og din knallert.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
Yamsen
Junior knallert
Indlæg: 39
Tilmeldt: tirs 13. mar 2012 21:29
Kontakt:

Præsentation

Indlæg af Yamsen »

Hej folkens, har benyttet mig af forummet i godt en måned, og syntes det var på tide at jeg fik præsenteret mig selv. :D

Jeg er en frisk, Nordsjællandsk dreng på 16 år, som spiller håndbold på højt niveau, og når jeg ikke spiller håndbold bruger jeg det meste af min fritid på min semi ny indbragte fs1 4gear, som jeg er helt pjattet med :D

Inden jeg fyldte 16 år, grublede jeg længe over hvilken knallert jeg ville have, når jeg engang måtte kører på en. Jeg startede med at kigge på en mere moderne motocross inspireret knallert, en Aprilia sx 50, men den virkede al for stor et monster at køre rundt på cykelstien på og også alt for indviklet.
Så her et par måneder før min 16 års fødselsdag slå jeg øjnene op for yamaha'ens præstigefyldte fs1 model. Og efter et par dages søgen efter den rette, kom jeg på den ene eller anden måde ind på en privat salgshjemmeside, hvor der stod en fsi tilsalg. Jeg blev med det samme forelsket i maskinen, og måtte bare eje den ! - og det endte det selvfølgelig også med ! :D

så nu fræser jeg rundt på den trofaste maskine, hvor end jeg skal hen ! - eller, trofast og trofast, jeg har haft mine kampe med den, men som et hvert forhold skal der kæmpes lidt før det bliver rigtig godt ! :wink:

Mvh. Yamsen

Har forsøgt at vedhæfte nogen billeder er lidt i tvivl om de er med i den her besked.
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: Præsentation

Indlæg af Tottenham »

Det er de ikkk , Men velkommen til :(y)
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Yamsen
Junior knallert
Indlæg: 39
Tilmeldt: tirs 13. mar 2012 21:29
Kontakt:

Re: Præsentation

Indlæg af Yamsen »

Så linker jeg den istedet, nu hvor jeg ikke kan få lagt billeder ud her.

http://www.scootergalleri.dk/gal_visbil ... ipc=928755" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Præsenter dig selv"