Taber benzin fra svømmerhus.

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Taber benzin fra svømmerhus.

Indlæg af Dewil »

Rigtige mænd kører uden filter.... :D
Nej få renset den tank og monter så et benzin-filter. Hvis man bruger et af de små filtre kan det faktisk skjules ved at montere det under luftfilterkassen, så ser det ikke så træls ud. :dust
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Taber benzin fra svømmerhus.

Indlæg af nielsfup »

Ja det kender jeg godt Kim. :D
Det er ikke altid man har det hele og som reglen så går det jo alligevel. :D
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Taber benzin fra svømmerhus.

Indlæg af strynboen »

jeg har renset tanken på min mc..og håber at kunne undgå det ekstra filter..beholder det på denne sommer..og hvis der ikke kommer skidt i det...ryger det af..de kan forstyre bensin tilførslen..især hvis de ikke kan monteres helt lodret. en ren tank er grundreglen for problem løs kørsel
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"