lidt mere alvorlig tuning af FS1

Her kan man diskutere Tuning af Yamaha FS1. YamahaFs1.dk kan under ingen omstændigheder gøres ansvarlig for oplysninger / opfordringer
omkring ulovlig kørsel med tun eller skade på materiel / fører, som følge af rådgivning fra brugere af forummet.
Brugeravatar
anj
Fuldblods knallert
Indlæg: 443
Tilmeldt: lør 24. nov 2007 11:48
Kontakt:

Re: lidt mere alvorlig tuning af FS1

Indlæg af anj »

Nu tror jeg projektet skal startes op igen
Har bestilt ny cylinder
https://www.motoscoot.net/en/cylinder-d ... -60mm.html
IMG_0397.jpeg
IMG_0397.jpeg (95.02 KiB) Vist 967 gange
Anders J

Yamaha FS1-DX 1977 færdig
Yamaha FS1-DX 1978 nu under renovering
Yamaha FS1-K1 1979 til knægten
Garelli Katia 1974 til datteren
Tomos Cross 5 gear 1973
Honda CB 750 F2 supersport 1978
Kawasaki ZXR 750J 1992
Ford Escort Cabriolet 1.6I 1984
Ford Escort MK3 RS turbo 1985
Tesla Model 3 long range
Audi A2 3L 2002 med partikel filter
Audi A2 3L 2003 med partikel filter
Brugeravatar
Twinsport
Gummi rocker
Indlæg: 835
Tilmeldt: man 21. jan 2013 20:20
Kontakt:

Re: lidt mere alvorlig tuning af FS1

Indlæg af Twinsport »

Er det ikke samme cylinder som på den motor Morten Dehn netop har sat til salg på Facebook?

419218559_7727463207283642_4942653674919866692_n.jpg
419218559_7727463207283642_4942653674919866692_n.jpg (123.38 KiB) Vist 963 gange
Brugeravatar
anj
Fuldblods knallert
Indlæg: 443
Tilmeldt: lør 24. nov 2007 11:48
Kontakt:

Re: lidt mere alvorlig tuning af FS1

Indlæg af anj »

Twinsport skrev: man 15. jan 2024 06:21 Er det ikke samme cylinder som på den motor Morten Dehn netop har sat til salg på Facebook?


419218559_7727463207283642_4942653674919866692_n.jpg
jo det er samme type derbi cylinder. Mit budget er dog et andet, kr,-42.500 for en let tunet FS1 motor er lige i overkanten til mig
Der er lidt forskellige udgaver en på Ø44 en Ø47 og en Ø47,6
Benny har et plug and play set der er baseret på Ø44 cylinderen, her kræves der ikke ændring af motorblok
https://shop.yamahafs1.dk/1-yamaha-fs1- ... -2560.html

når man tager den med dem med den store boring kræver det lidt arbejde med at skabe plads i motorblokken
Anders J

Yamaha FS1-DX 1977 færdig
Yamaha FS1-DX 1978 nu under renovering
Yamaha FS1-K1 1979 til knægten
Garelli Katia 1974 til datteren
Tomos Cross 5 gear 1973
Honda CB 750 F2 supersport 1978
Kawasaki ZXR 750J 1992
Ford Escort Cabriolet 1.6I 1984
Ford Escort MK3 RS turbo 1985
Tesla Model 3 long range
Audi A2 3L 2002 med partikel filter
Audi A2 3L 2003 med partikel filter
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: lidt mere alvorlig tuning af FS1

Indlæg af kreidlerhansen »

Port timings taget i betragtning, burde den 47mm cylinder altså ligge noget højere i ydelse. Den har både timings og portareal som Athena Evolution til Minarelli; de ligger i omegnen af 15HK. Desværre har den skylleporte, som åbner lige tidligt nok.

Morten benytter vist rulningen som en art reklame og presser prisen op. Omvendt har den absolut ikke været gratis. Den ombygning er ret bekostelig.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: lidt mere alvorlig tuning af FS1

Indlæg af 12V »

Cool, glæder mig rigtig meget til at se mere til dette projekt!

Jesper, hvad port tider snakker vi? Slaglængde på sådan en Derbi?
Brugeravatar
anj
Fuldblods knallert
Indlæg: 443
Tilmeldt: lør 24. nov 2007 11:48
Kontakt:

Re: lidt mere alvorlig tuning af FS1

Indlæg af anj »

har kendskab til en der har monteret Airsal Ø 47 og der forlyder det at timings er ca. 185/125 med standard yamaha slaglængde
nu er det jo ikke en Airsal jeg har købt så hvem ved hvordan den er.
jeg har jo også den 42 stroke krumtap, så når cylinderen kommer måler jeg lidt på portene og beregner timings på begge slaglængder, og så tager jeg beslutning af krumtap type
Anders J

Yamaha FS1-DX 1977 færdig
Yamaha FS1-DX 1978 nu under renovering
Yamaha FS1-K1 1979 til knægten
Garelli Katia 1974 til datteren
Tomos Cross 5 gear 1973
Honda CB 750 F2 supersport 1978
Kawasaki ZXR 750J 1992
Ford Escort Cabriolet 1.6I 1984
Ford Escort MK3 RS turbo 1985
Tesla Model 3 long range
Audi A2 3L 2002 med partikel filter
Audi A2 3L 2003 med partikel filter
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: lidt mere alvorlig tuning af FS1

Indlæg af kreidlerhansen »

12V skrev: tirs 16. jan 2024 07:39 Cool, glæder mig rigtig meget til at se mere til dette projekt!

Jesper, hvad port tider snakker vi? Slaglængde på sådan en Derbi?
42mm slaglængde ender på 190-192°/135° ... i enkelte tilfælde lidt højere. Så bliver selv 70-72ccm til noget med max 4HK op til 8.000rpm

185/125° er nok det teknisk bedste max for en FS1, hvis den skal være nogenlunde at leve med. Især når den har så meget udstødningsareal (tredelt) til reelt små skylleporte ... som stadig har en for lille volumen gennem kanalerne.

Derfor er den nu stadig det bedste bud på markedet, alene fordi den har en nogenlunde fornuftig form på udstødningskanalen = Giv den milde timings og et godt stempel, så holder den længe.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
anj
Fuldblods knallert
Indlæg: 443
Tilmeldt: lør 24. nov 2007 11:48
Kontakt:

Re: lidt mere alvorlig tuning af FS1

Indlæg af anj »

Så er cylinderen dukket op
Og den ser fin ud
Cylinder + top
Cylinder + top
image.jpg (196.62 KiB) Vist 860 gange
IMG_4385.jpeg
IMG_4385.jpeg (140.01 KiB) Vist 860 gange
IMG_4384.jpeg
IMG_4384.jpeg (138.18 KiB) Vist 860 gange
Port map
Port map
image.jpg (166.5 KiB) Vist 859 gange
Cylinder har følgende mål
Længde 60mm
Afstand fra top til bund af kanaler 39,7mm
Afstand fra top til top af hoved udstødsport 23mm
Afstand fra top til top af små udstødsporte 24mm
Afstand fra top til top af hoved skylleporte 31,5mm
Afstand fra top til top af booster skylleporte 31mm
skørt diameter Ø54mm
skørt længde 24mm
Krydspind til stempelkant 25mm

Alt dette betyder at det bliver standard slaglængde 39,7mm

Timings ved standard slaglængde og deck = 0
Hoved udstødsport 175,5
Små udstødsporte 169,6
Hoved skylleporte 120,4
Booster skylleporte 124,1

Timings ved 42 slaglængde og deck = 0
Hoved udstødsport 183,6
Små udstødsporte 178
Hoved skylleporte 133,7
Booster skylleporte 137

Timings ved 42mm slaglængde og deck = -1 (stempel 1mm ovenud af cylinder)
Hoved udstødsport 178
Små udstødsporte 173
Hoved skylleporte 127
Booster skylleporte 130,4
Senest rettet af anj tirs 6. feb 2024 15:17, rettet i alt 1 gang.
Anders J

Yamaha FS1-DX 1977 færdig
Yamaha FS1-DX 1978 nu under renovering
Yamaha FS1-K1 1979 til knægten
Garelli Katia 1974 til datteren
Tomos Cross 5 gear 1973
Honda CB 750 F2 supersport 1978
Kawasaki ZXR 750J 1992
Ford Escort Cabriolet 1.6I 1984
Ford Escort MK3 RS turbo 1985
Tesla Model 3 long range
Audi A2 3L 2002 med partikel filter
Audi A2 3L 2003 med partikel filter
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: lidt mere alvorlig tuning af FS1

Indlæg af kreidlerhansen »

Ah ... så hæver GT altså udstødningskanalen en pæn sjat for at øge blowdown.

42mm med stempel 1mm over deck og så hæve udstødningsporten til 180-182° ville være mit bud på en balanceret portning til FS1 til god tophastighed.

Timings med standard slaglængde og deck height på 0mm er i min optik nok den ultimative hverdagsopsætning med overskud til også at kunne overdreje. Det kræver umiddelbart kun et kompressionsforhold mellem 11-12:1 og squishareal omkring 40%, hvis ellers min regnemaskine duer.

Det bør spille rigtig fint sammen med en god standardpotte eller en Homoet 4P på et tilpas langt forrør (~350mm)

Det er mit bud.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
anj
Fuldblods knallert
Indlæg: 443
Tilmeldt: lør 24. nov 2007 11:48
Kontakt:

Re: lidt mere alvorlig tuning af FS1

Indlæg af anj »

kreidlerhansen skrev: fre 19. jan 2024 21:15 Ah ... så hæver GT altså udstødningskanalen en pæn sjat for at øge blowdown.

42mm med stempel 1mm over deck og så hæve udstødningsporten til 180-182° ville være mit bud på en balanceret portning til FS1 til god tophastighed.

Timings med standard slaglængde og deck height på 0mm er i min optik nok den ultimative hverdagsopsætning med overskud til også at kunne overdreje. Det kræver umiddelbart kun et kompressionsforhold mellem 11-12:1 og squishareal omkring 40%, hvis ellers min regnemaskine duer.

Det bør spille rigtig fint sammen med en god standardpotte eller en Homoet 4P på et tilpas langt forrør (~350mm)

Det er mit bud.
hej Jesper ved du hvilke timings GT har lavet i den der testes i denne video, han siger jo ikke noget om det
Anders J

Yamaha FS1-DX 1977 færdig
Yamaha FS1-DX 1978 nu under renovering
Yamaha FS1-K1 1979 til knægten
Garelli Katia 1974 til datteren
Tomos Cross 5 gear 1973
Honda CB 750 F2 supersport 1978
Kawasaki ZXR 750J 1992
Ford Escort Cabriolet 1.6I 1984
Ford Escort MK3 RS turbo 1985
Tesla Model 3 long range
Audi A2 3L 2002 med partikel filter
Audi A2 3L 2003 med partikel filter
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: lidt mere alvorlig tuning af FS1

Indlæg af kreidlerhansen »

Jeg kan højst gætte ud fra følgende parametre:

Standard-potte
Træk område begynder mellem 7.200-7500rpm
Peak omkring 9.200-9.300rpm
Den overdrejer forbi 10.300rpm med angiveligt stor dyse
Beskedent dyk i overgangen til potten begynder at arbejde
Den raller en smule.

Den er et sted mellem 185-190° på udstødningsporten; ellers vil det være usandynligt at dreje så højt med en standard-potte.
Kompressionsforholdet er i den høje ende og squisharealet ligeså; jeg gætter på 13:1 med 50% squishareal.

FS1 oplever jeg har det anstrengt med mere end 12:1 og 40-42% squishareal.
Til en standard-potte vil mere end 185° ikke rigtigt bringe noget godt med sig, og skylletimings bør holdes under 125°.
For høje skylleporte koster bare bund og mellemområde, men kan også påvirke overdrejning.

Hvis man partout vil have de 42mm slaglængde, så er stempel 1mm over deck bedste valg. Men det kræver lidt kreativitet at centrere topstykket.

Jeg vil nu holde på, at den bedste balance opnås med std. Krumtap, 0mm deck og hovedudstødningskanal hævet 0,5-1,0mm.

Højere timings end det bør matches med en let gearing og en effektiv ekspansionspotte. 185/125° rækker feks til peak omkring 10-10.500 og max 11.500-12.000rpm.
Det indikerer, de timings er ineffektive til en mild standard-potte.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
anj
Fuldblods knallert
Indlæg: 443
Tilmeldt: lør 24. nov 2007 11:48
Kontakt:

Re: lidt mere alvorlig tuning af FS1

Indlæg af anj »

Jeg har bestemt mig for standard slaglængde, så 42mm slaglængde krumtappen bliver på hylden
Har lige lavet plads i blokken og lavet en 2mm spacer.
Så må vi jo se hvad deck bliver efter prøvesamling med pakninger.
Hjemmelavet rodehoved
Hjemmelavet rodehoved
IMG_4431.jpeg (185.36 KiB) Vist 658 gange
Opspændt i søjleboremaskine
Opspændt i søjleboremaskine
IMG_4432.jpeg (193.69 KiB) Vist 658 gange
Udhulet franskbrød mangler bare flødeboller
Udhulet franskbrød mangler bare flødeboller
IMG_4434.jpeg (181.53 KiB) Vist 658 gange
2mm aluplade til spacer
2mm aluplade til spacer
IMG_4436.jpeg (171.68 KiB) Vist 658 gange
Spacer monteret,
Spacer monteret,
IMG_4439.jpeg (171.3 KiB) Vist 658 gange
Cylinder prøvemonteret
Cylinder prøvemonteret
IMG_4440.jpeg (212.43 KiB) Vist 658 gange
Cylinder prøvemonteret
Cylinder prøvemonteret
IMG_4441.jpeg (186.87 KiB) Vist 658 gange
Så mangler tilpasning af skylle kanaler bare
Anders J

Yamaha FS1-DX 1977 færdig
Yamaha FS1-DX 1978 nu under renovering
Yamaha FS1-K1 1979 til knægten
Garelli Katia 1974 til datteren
Tomos Cross 5 gear 1973
Honda CB 750 F2 supersport 1978
Kawasaki ZXR 750J 1992
Ford Escort Cabriolet 1.6I 1984
Ford Escort MK3 RS turbo 1985
Tesla Model 3 long range
Audi A2 3L 2002 med partikel filter
Audi A2 3L 2003 med partikel filter
Brugeravatar
anj
Fuldblods knallert
Indlæg: 443
Tilmeldt: lør 24. nov 2007 11:48
Kontakt:

Re: lidt mere alvorlig tuning af FS1

Indlæg af anj »

Så er der også lige trimmet lidt på køleribber
Opmærkning
Opmærkning
IMG_4442.jpeg (204.58 KiB) Vist 638 gange
Trimmet og prøve monteret
Trimmet og prøve monteret
IMG_4443.jpeg (209.71 KiB) Vist 638 gange
Anders J

Yamaha FS1-DX 1977 færdig
Yamaha FS1-DX 1978 nu under renovering
Yamaha FS1-K1 1979 til knægten
Garelli Katia 1974 til datteren
Tomos Cross 5 gear 1973
Honda CB 750 F2 supersport 1978
Kawasaki ZXR 750J 1992
Ford Escort Cabriolet 1.6I 1984
Ford Escort MK3 RS turbo 1985
Tesla Model 3 long range
Audi A2 3L 2002 med partikel filter
Audi A2 3L 2003 med partikel filter
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: lidt mere alvorlig tuning af FS1

Indlæg af kreidlerhansen »

Fedt!

Sig evt. til, når du har styr på de port timings, du ender med. Jeg kan køre det gennem min hjemmebryggede regnemaskine og komme med et fornuftigt bud på kompressionsforhold og squishareal, som hverken bliver for aggressivt eller mildt (hvis du vil have det, selvfølgelig).
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
anj
Fuldblods knallert
Indlæg: 443
Tilmeldt: lør 24. nov 2007 11:48
Kontakt:

Re: lidt mere alvorlig tuning af FS1

Indlæg af anj »

kreidlerhansen skrev: lør 10. feb 2024 20:26 Fedt!

Sig evt. til, når du har styr på de port timings, du ender med. Jeg kan køre det gennem min hjemmebryggede regnemaskine og komme med et fornuftigt bud på kompressionsforhold og squishareal, som hverken bliver for aggressivt eller mildt (hvis du vil have det, selvfølgelig).
Altid glad for input og gode råd. Så du regner bare når jeg poster, mit første bud på de endelige timings.
Jeg tror jeg prøvekører uden at ændre på udstødsport.
Anders J

Yamaha FS1-DX 1977 færdig
Yamaha FS1-DX 1978 nu under renovering
Yamaha FS1-K1 1979 til knægten
Garelli Katia 1974 til datteren
Tomos Cross 5 gear 1973
Honda CB 750 F2 supersport 1978
Kawasaki ZXR 750J 1992
Ford Escort Cabriolet 1.6I 1984
Ford Escort MK3 RS turbo 1985
Tesla Model 3 long range
Audi A2 3L 2002 med partikel filter
Audi A2 3L 2003 med partikel filter
Brugeravatar
anj
Fuldblods knallert
Indlæg: 443
Tilmeldt: lør 24. nov 2007 11:48
Kontakt:

Re: lidt mere alvorlig tuning af FS1

Indlæg af anj »

Så er pakflader udvidet lidt med J-B weld
Der er også lagt lidt på inde ved tænding så jeg er sikker på ikke at slibe hul ved tilpasning af kanaler
Slebet for god vedhæftning
Slebet for god vedhæftning
IMG_4447.jpeg (169.03 KiB) Vist 561 gange
Slebet for god vedhæftning
Slebet for god vedhæftning
IMG_4448.jpeg (185.16 KiB) Vist 561 gange
Klar til blanding
Klar til blanding
IMG_4446.jpeg (212.98 KiB) Vist 561 gange
Kister kunst venstre
Kister kunst venstre
image.jpg (141.47 KiB) Vist 561 gange
Klister kunst højre
Klister kunst højre
image.jpg (131.36 KiB) Vist 561 gange
Vedhæftede filer
Ved tænding
Ved tænding
image.jpg (175.04 KiB) Vist 561 gange
Anders J

Yamaha FS1-DX 1977 færdig
Yamaha FS1-DX 1978 nu under renovering
Yamaha FS1-K1 1979 til knægten
Garelli Katia 1974 til datteren
Tomos Cross 5 gear 1973
Honda CB 750 F2 supersport 1978
Kawasaki ZXR 750J 1992
Ford Escort Cabriolet 1.6I 1984
Ford Escort MK3 RS turbo 1985
Tesla Model 3 long range
Audi A2 3L 2002 med partikel filter
Audi A2 3L 2003 med partikel filter
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: lidt mere alvorlig tuning af FS1

Indlæg af kreidlerhansen »

Det skal nok blive godt!

Det vigtigste er at finde en balance mellem det statiske kompressionsforhold og det dynamiske ditto.
Et for højt dynamisk baldrer stempler ad helvede til og et for lavt statisk koster effekt over hele linjen.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
anj
Fuldblods knallert
Indlæg: 443
Tilmeldt: lør 24. nov 2007 11:48
Kontakt:

Re: lidt mere alvorlig tuning af FS1

Indlæg af anj »

Så har filen været på
Plan igen
Plan igen
image.jpg (168.76 KiB) Vist 520 gange
Anders J

Yamaha FS1-DX 1977 færdig
Yamaha FS1-DX 1978 nu under renovering
Yamaha FS1-K1 1979 til knægten
Garelli Katia 1974 til datteren
Tomos Cross 5 gear 1973
Honda CB 750 F2 supersport 1978
Kawasaki ZXR 750J 1992
Ford Escort Cabriolet 1.6I 1984
Ford Escort MK3 RS turbo 1985
Tesla Model 3 long range
Audi A2 3L 2002 med partikel filter
Audi A2 3L 2003 med partikel filter
Brugeravatar
anj
Fuldblods knallert
Indlæg: 443
Tilmeldt: lør 24. nov 2007 11:48
Kontakt:

Re: lidt mere alvorlig tuning af FS1

Indlæg af anj »

Så er kanaler i blokken tilpasset cylinderen
Det går det også tydeligt hvorfor det var nødvendigt med lidt klister
Opmærkning
Opmærkning
IMG_4452.jpeg (167.77 KiB) Vist 481 gange
Slebet
Slebet
IMG_4453.jpeg (178.05 KiB) Vist 481 gange
Med spacer
Med spacer
IMG_4455.jpeg (201.29 KiB) Vist 481 gange
Anders J

Yamaha FS1-DX 1977 færdig
Yamaha FS1-DX 1978 nu under renovering
Yamaha FS1-K1 1979 til knægten
Garelli Katia 1974 til datteren
Tomos Cross 5 gear 1973
Honda CB 750 F2 supersport 1978
Kawasaki ZXR 750J 1992
Ford Escort Cabriolet 1.6I 1984
Ford Escort MK3 RS turbo 1985
Tesla Model 3 long range
Audi A2 3L 2002 med partikel filter
Audi A2 3L 2003 med partikel filter
Brugeravatar
anj
Fuldblods knallert
Indlæg: 443
Tilmeldt: lør 24. nov 2007 11:48
Kontakt:

Re: lidt mere alvorlig tuning af FS1

Indlæg af anj »

Så er det meste af motoren samlet og cylinder er prøve monteret og timings målt
Uden pakninger er timings meget tæt på de beregnede ved deck =0
Lejer monteret
Lejer monteret
IMG_4498.jpeg (245.21 KiB) Vist 194 gange
Flydende pakning påført
Flydende pakning påført
IMG_4500.jpeg (260.5 KiB) Vist 194 gange
Klar til samling
Klar til samling
IMG_4501.jpeg (225.38 KiB) Vist 194 gange
Stempel i bund position
Stempel i bund position
IMG_4502.jpeg (172.74 KiB) Vist 194 gange
Deck = 0 uden pakninger
Deck = 0 uden pakninger
IMG_4503.jpeg (131.67 KiB) Vist 194 gange
Vinkel måler
Vinkel måler
IMG_4505.jpeg (197.9 KiB) Vist 194 gange
Anders J

Yamaha FS1-DX 1977 færdig
Yamaha FS1-DX 1978 nu under renovering
Yamaha FS1-K1 1979 til knægten
Garelli Katia 1974 til datteren
Tomos Cross 5 gear 1973
Honda CB 750 F2 supersport 1978
Kawasaki ZXR 750J 1992
Ford Escort Cabriolet 1.6I 1984
Ford Escort MK3 RS turbo 1985
Tesla Model 3 long range
Audi A2 3L 2002 med partikel filter
Audi A2 3L 2003 med partikel filter
Besvar

Tilbage til "Tuning"