må slettes

Vis os hvad du roder med for tiden. Her kan du vise dit restaureringsprojekt frem.
Besvar
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

må slettes

Indlæg af strynboen »

her er mit nye procjekt...
jeg har jo haft den afrika export dt-125..uden papire ...i et par år..den køre super fint..har så købt et vrag på g&g for 1000 kr med papire...øvelsen går så ud på at tage stellet fra den danske,,,renovere male sætte nye dæk på og flytte alt over på den danske dt"er...
måske lidt meget arbejde..især da priserne på dt"er ikke er til at få pengene hjem..de sælges glædeligt for 7-8000..ny synet

men jeg får en unik fin næsten fabriks ny "gammel model " dt,,som bliver sjældne om få år..så den skal bare passes godt på
som har gået 3500 km
Vedhæftede filer
dt stel-250.jpg
dt stel-250.jpg (59.69 KiB) Vist 2077 gange
dt tank-250.jpg
dt tank-250.jpg (57.29 KiB) Vist 2077 gange
nye dt-250.jpg
nye dt-250.jpg (54.42 KiB) Vist 2077 gange
Senest rettet af strynboen ons 2. nov 2011 19:29, rettet i alt 1 gang.
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Dirtyold
Stor knallert
Indlæg: 285
Tilmeldt: man 1. mar 2010 15:57
Kontakt:

Re: dt 175 procjekt

Indlæg af Dirtyold »

strynboen skrev:her er mit nye procjekt...
jeg har jo haft den afrika export dt-125..uden papire ...i et par år..den køre super fint..har så købt et vrag på g&g for 1000 kr med papire...øvelsen går så ud på at tage stellet fra den danske,,,renovere male sætte nye dæk på og flytte alt over på den danske dt"er...
måske lidt meget arbejde..især da priserne på dt"er ikke er til at få pengene hjem..de sælges glædeligt for 7-8000..ny synet

men jeg får en unik fin næsten fabriks ny "gammel model " dt,,som bliver sjældne om få år..så den skal bare passes godt på
som har gået 3500 km
Fedt nok, ja det er sådan det skal gøres. finde et gammelt stel med danske papirer på, også en anden som er iorden, også bare bygge det hele over på det Danske stel med tiden
Jeg har selv en Kawa Z 750 R. fra 87 med danske papirer på, skal bruge motoren til min 80.er Z750E engang, tænker så på at finde en uden afgift med tiden og smide den på 87.er stellet

Mvh. Per
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: dt 175 procjekt

Indlæg af Morten - Webmaster »

du ved godt at jeg stadig har registreringsattesten ikke ? måske skulle jeg bare sende den rekommanderet til dig.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: dt 175 procjekt

Indlæg af strynboen »

hej morten..vent...mon ikke vi mødes i sommer engang..jeg forsøger at komme med de en dags ture som nok kommer rundt i landet..så lad oss lige se tiden an..de papire du har er til det ekstra stel jeg har..men der skal rep meget på det..men måske kan jeg lave en ekstra mc af det senere..
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: dt 175 procjekt

Indlæg af Morten - Webmaster »

helt ok, jeg hænger den tilbage på køleskabet :hihi
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
olebole
Gummi rocker
Indlæg: 913
Tilmeldt: tirs 2. sep 2008 13:02
Kontakt:

Re: dt 175 procjekt

Indlæg af olebole »

Tillykke med det Lars . Så overholdt han alligevel jeres aftale med at komme med det :(y)
Pas nu på !!!! ikke flere projekter . Du skulle måske holde en skrue dag , hvor vi kommer og hjælper :lol: :lol:
Mvh. Ole
Yamaha fs1. 2gear Årg. (Match)
Yamaha Fs1. 4Gear Årg.77 Dx.(Match)
Yamaha Fs1. 4gear Årg.76 Dx.(Renovere)
Yamaha fs1. 4gear Årg.75 K1.(Match)
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

må slettes

Indlæg af strynboen »

ha ha,,jeg sætter den lige på lager foreløbig...har jo udbygget lofts lageret..men der skal købes når chancen er der..og der er lidt penge..så kan der skrues til næste vinter...nu er det 550"eren som først og fremmest skal i gang..og min 76 yamaha
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Renoverings projektet, nuværende.."