Side 1 af 1

Mobylette pantin

: ons 2. jun 2010 21:18
af Ryholl
har endelig fået den startet :lol: , og nu kan den også køre, men den køre ikke meget mere end 5-6km/t :cry: , nogen der har en idé om hvad der kan være galt :cry:

Re: Mobylette pantin

: ons 2. jun 2010 21:20
af Henrik Fs1
Drej på højre handtag? :lol: 8) :wink: Ej, forklar lidt nærmere :D

Re: Mobylette pantin

: ons 2. jun 2010 21:30
af Ryholl
Henrik Fs1 skrev:Drej på højre handtag? :lol: 8) :wink: Ej, forklar lidt nærmere :D
hehe har prøvet :lol: :lol: , ej den vil bare ikke komme op i omdr, men der er ikke noget med den hakker eller noget,
her er en video http://www.scootergalleri.dk/html/vid_v ... eoID=79074
den ryger fordi der var en massse lort på og inden i udstødningen :D

Re: Mobylette pantin

: ons 2. jun 2010 22:03
af FS1originalen
Min PC går død når jeg prøver linket, men de gamle Mobyletter har aldrig været kendt for hverken høj hastighed eller stor trækkraft :oops: :oops: :oops:
Men 5 km i timen burde kunne forbedres :!: :!: :!:
Hvis du kigger på udstødningen så vil jeg gætte på at forrøret er på tykkelse med din lillefinger :!: Udstødningsport og udstødning er meget kritiske med tilsodning - prøv at rense det hele og se om du ikke kan komme op omkring 20 - 25 km/t :oops:

Erik

Re: Mobylette pantin

: ons 2. jun 2010 22:26
af Ryholl
FS1originalen skrev:Min PC går død når jeg prøver linket, men de gamle Mobyletter har aldrig været kendt for hverken høj hastighed eller stor trækkraft :oops: :oops: :oops:
Men 5 km i timen burde kunne forbedres :!: :!: :!:
Hvis du kigger på udstødningen så vil jeg gætte på at forrøret er på tykkelse med din lillefinger :!: Udstødningsport og udstødning er meget kritiske med tilsodning - prøv at rense det hele og se om du ikke kan komme op omkring 20 - 25 km/t :oops:

Erik
det vil jeg prøve :D

Re: Mobylette pantin

: tors 3. jun 2010 13:06
af Ryholl
nu har jeg renset udstødnignen og det er helt rent, men kan se er inde i cylinderenden er der et hul som kun er 2cm langt og 5cm højt kan det være der for?

Re: Mobylette pantin

: tors 3. jun 2010 17:02
af strynboen
:shock: :shock: :?: :?: :? :? det var et stort hul :roll:

Re: Mobylette pantin

: tors 3. jun 2010 18:07
af Ryholl
strynboen skrev::shock: :shock: :?: :?: :? :? det var et stort hul :roll:
jah KÆMPE :P :lol:

Re: Mobylette pantin

: fre 4. jun 2010 09:44
af Ryholl
andre der har nogle forslag til hvad den kan være galt?

Re: Mobylette pantin

: fre 4. jun 2010 17:42
af Poul-Erik A.
Evt. slappe stempelringe eller platin-justering ?

Re: Mobylette pantin

: fre 4. jun 2010 18:24
af strynboen
hvis udstødnings porten er 5 cm høj er der nok ikke noget at gøre

Re: Mobylette pantin

: fre 4. jun 2010 18:33
af Poul-Erik A.
...øh, jamen hvordan er den blevet det ? Har man evt. lavet mislykket tun-forsøg ?

Re: Mobylette pantin

: fre 4. jun 2010 23:07
af Morten - Webmaster
mon ikke han mener 5 mm.... :lol: måske kokset til !

Re: Mobylette pantin

: lør 5. jun 2010 22:48
af Ryholl
Morten - Webmaster skrev:mon ikke han mener 5 mm.... :lol: måske kokset til !
jah det mente jeg men ser umidbart ikke sådan ud?

Re: Mobylette pantin

: søn 6. jun 2010 22:25
af strynboen
det er nok din tænding som står til sen tænding,,prøv at tjekke platinerne..de skal netop åbne når stemplet er næsten i top. husk at dreje den rigtige vej rundt på svinghjulet,,når du stiller dem.hvis den tænder efter top ,,er der ikke meget knald på
er der ellers nogelunde kompresion på

Re: Mobylette pantin

: man 7. jun 2010 07:51
af Ryholl
strynboen skrev:det er nok din tænding som står til sen tænding,,prøv at tjekke platinerne..de skal netop åbne når stemplet er næsten i top. husk at dreje den rigtige vej rundt på svinghjulet,,når du stiller dem.hvis den tænder efter top ,,er der ikke meget knald på
er der ellers nogelunde kompresion på
det vil jeg prøve :D

Re: Mobylette pantin

: fre 11. jun 2010 22:02
af Ryholl
Ryholl skrev:
strynboen skrev:det er nok din tænding som står til sen tænding,,prøv at tjekke platinerne..de skal netop åbne når stemplet er næsten i top. husk at dreje den rigtige vej rundt på svinghjulet,,når du stiller dem.hvis den tænder efter top ,,er der ikke meget knald på
er der ellers nogelunde kompresion på
det vil jeg prøve :D
kompresionen er fin :shock: