Side 1 af 1

Motor nummer

: ons 17. feb 2010 19:44
af nielsfup
Hej
Her et forsøg på at lave en nummerblok med riller om til en med glat overflade.

Er ikke helt færdig men tror det bliver OK.
Det var fandens til opspænding. Og overfladen er krum :(
Selve nummer pladen er kortere på de gamle blokke. Men det må vi jo ha lavet om på. :D

Re: Motor nummer

: ons 17. feb 2010 20:09
af jan
:D :D :D
Storm P og George gearløs, har ikke levet forgæves :D
Super opstilning
Mvh Jan

Re: Motor nummer

: ons 17. feb 2010 20:12
af nielsfup
Hmm
Det blev sku OK
Så er det bare nummeret...

Re: Motor nummer

: tors 18. feb 2010 01:09
af nielsfup
jan skrev::D :D :D
Storm P og George gearløs, har ikke levet forgæves :D
Super opstilning
Mvh Jan
Ja det er jo lige det
Sommetider må man være lidt kreativ. :D

Re: Motor nummer

: lør 20. feb 2010 17:39
af maxibent
er der ikke altid riller på en fs1 motor ? fra ny ?

Re: Motor nummer

: lør 20. feb 2010 17:41
af Henrik N
Maxibent

fra 69-72 havde den blank overflade :D

Re: Motor nummer

: lør 20. feb 2010 18:57
af strynboen
hvad med hug tal..er der nogen som har den rigtige størelse,,,mine er for små..

Re: Motor nummer

: lør 20. feb 2010 19:48
af Henrik N
jeg har lånt et sæt af en kammerat og det er 6mm :D

Re: Motor nummer

: lør 20. feb 2010 19:59
af Jensmc
Hvis man kender en MC-forhandler godt, kan man sikkert låne de rigtige hug-tal, Mener de er større på de glatte flader end de rillede.

Re: Motor nummer

: lør 20. feb 2010 20:45
af nielsfup
Ja de er nemlig større på de gamle maskiner. Som henrik skriver er der 6mm og på de nye er det 5mm
Jeg har nemlig kun 3 4 og 5mm :( :(

Re: Motor nummer

: lør 20. feb 2010 22:46
af Morten - Webmaster
ser tallene ikke også anderledes end de tal man normal vis kan købe ?

Re: Motor nummer

: søn 21. feb 2010 09:31
af strynboen
er der ikke en somhar en laser gravør,,eller en gnist beabejdnings maskine,,,,som kan programere de rigtige tal og bogstaver
så bliver det perfekt