Så skete det );

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
N13153N
Helt ny i flokken
Indlæg: 2
Tilmeldt: lør 12. sep 2009 16:44
Kontakt:

Så skete det );

Indlæg af N13153N »

Ja... så skete det. Den 28/10/09 kom politiet ud på Teknisk Skole Grenaa.
Typisk nok, så havde jeg droppet knallerten de sidste par dage, fordi jeg vidste at der var razzia rundt om på Østjylland. Jeg havde, mere præcist, cyklet de sidste 4 dage, og valgte så den Tirsdag at tage knallerten. 45 min. inde i lektionen kom der så en eller anden mand ind i klassen, og spurgte om der var nogen der havde en knallert til at stå, ude foran. Så vidste jeg selvfølgelig godt hvad der skulle ske. På vejen derud håbede jeg bare inderligt, at den kunne ville gå 43 km/t.

Nå,, men jeg kom derud, og hele skolen stod nærmest og så på. Der kom så en blå mand hen til mig, og spurgte om det var en 2, eller 4 gear. "dum nok som jeg er" svarer jeg 4 gear :D hehe. Så får jeg at vide, at jeg lige skal varme den op, og 5 min. senere står den så på rullebåndet. Så begyndte der at ske nogle "sjove" ting. For det første, så er ham den gamle blå mand, lige ved at vælte med den på vej op. Jeg er selvfølgelig allerede der, pissebange for at han skal ødelægge et eller andet. Jeg blev heldigvis bakket lidt op af alle de andre 60-70 elever, som alle stod og flækkede af grin.
Da han så endelig får den derop, går der lige 2 min. mere, inden han får sat den i gear. Bogstaveligt talt, så fattede han ikke en skid. Han "kommer til" at "hive op" i gearpedalen så den lyder som en maskine der er ved, at gå godt og grundigt i smadder. Jeg bliver igen pissebange, men de andre stod igen og grinede, så jeg kunne da heller ikke holde det henne mere. Da han så endelig får den i gear, går der yderligere 1 min. inden han får den i 4.
Jeg kigger på tælleren, og ser at den går stille og roligt op over de 35, og fortsætter helt nøjagtigt lige præcist til 44,8. Der er jeg selvfølgeligt skide sur, og vil allerhelst bare have resten overstået.
Så skal han have den ned igen, og der kan i nok regne ud hvordan det gik. Han prøver faktisk at trække den ned, mens den stadig står i 4 gear :O

Nå,.. men han får den i fri-gear og trækket den ned, og vi går over over til siden. Så har vi lige en samtale, hvor han spørger hvor ulovlig den er, og jeg svarer at den er uplomberet. Han spørger efter kørekort, og jeg giver ham det. Derefter spørger jeg selv, om han vil se forsikring, og han kigger derefter noget mistroisk på mig. Der lærte jeg nok, at det kun er de blå mænd, som stiller spørgsmålene,,, hehe.
Han ser det hele, og konstaterer at jeg KUN får en advarsel. Det skulle vise sig, at være en stor løgn :shock:

Her i Fredags kommer jeg hjem på knallerten. Jeg plejer normalt at tjekke postkassen, men gjorde det ikke denne gang. Min mor og far, kommer først hjem hen på aftenen, og så tager de posten. Iblandt brevene ligger der et fra Østjyllands politi :O deri ligger der sateme en bøde på 500 kr. Fra den dag af, har jeg overhovedet ikke nogen medlidenhed med politiet. Jeg gjorde knallerten lovlig efter 28/10, og jeg VED at den kun går 38-40 km/t. Jeg forstår ikke hvorfor jeg skulle have en bøde, når jeg tydeligt fik at vide, at det kun var en advarsel.
Så jeg er parat til at give en rigtig dejlig klage, og måske en ordentlig sviner oveni. Man tager ikke pis på en der hedder Nielsen til efternavn.
16 år, Knallert: Puch Maxi K, Yamaha Fs1 årg. 77

Andet? Tjooo.. min far ejer Grenaa Liftudlejning, Djurs Garageporte og Portcenter Egaa :D
http://www.grenaaliftudlejning.dk/
http://djursgarageporte.dk/
http://www.portcenteregaa.dk/ (skal helst åbnes i Internet Explorer, har ikke prøvet med FireFox)
martin p
Stor knallert
Indlæg: 195
Tilmeldt: ons 16. apr 2008 23:32
Kontakt:

Re: Så skete det );

Indlæg af martin p »

dumme politi..


havde det været mig, så havde jeg helt klart ladet dig slippe med en advarsel... selv har jeg prøvet at få min lovlige scooter konfiskeret og kun en scooter med en halv motor tilbage fordi den kunne køre 42km/t op af bakke.

jeg klagede til strisseren der havde stoppet mig og han sagde jeg kunne da bare ligge sag an... det gjorde jeg slap for en bøde på gud ved hvor mange tusinde men skulle stadigvæk betale falk for at hente scooteren.

da jeg fik den hjem igen sparede jeg sammen til nye motordele og blev enig med mig selv om at hvis de alligevel er så inkompetente at de skal konfiskere mine lovlige og tilmed originale dele så kunne jeg ligeså godt tune den..

2 måneder efter gik den 120km/t og de fangede mig aldrig mere.. tro mig, de prøvede ihærdigt...

det var med en yamaha jog AS fra 94'

min fs1 får de nu heller aldrig fingrene i, den er også efter min mening lovlig...
yamaha fs1 4-gear dx anno 76' cruisede sidste sommer ny renoveret motor, nu mangler jeg bare resten :)


Citroën xantia 1,8 16v 1998
citroën bx 1,9 gti 1991
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Så skete det );

Indlæg af strynboen »

selv om du hedder nielsen,,bør du nok være meget tilfreds,,,du slap for at få konfiskeret dele ,,eller få den kørt til nærmeste synshal,,på din egen regning
de vil altid finde et eller andet,,og så er man på røven...og skal betale hele gildet
...men kan de tage en kold knallert som står pakeret,,og kræve den rullet :?: :?:
i gamle dage skulle vi tages med varm motor,,eller kørende,,de tog da ikke bare dem fra cykelstativet og testede alle gennem..der må være kommet nye regler


og ja du brød den regel at tale uden at blive spurgt,,,politi folk er tit som gamle militær folk,,,de skal tiltales forsiktigt,,og høfligt...det betaler sig ,,og der er kun dig selv til at betale,,,udover ham med lift udlejningen...
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Så skete det );

Indlæg af Kim B S »

Hej Hr. Nielsen.
Ja, det er jo altid træls at få en bøde. :roll: Og vi kan sikkert blive enig om at 30 km/t, er lige vel lidt på en knallert af Yamaha typen. :roll: Men jeg tror også at du er sluppet meget billigt, i forhold til hvad andre har oplevet, selv om det også undre mig, at de henter dig ud til en knallert med kold motor. :roll: Det var utænkeligt i mine unge dage, i tiden fra 1976 til 1989 hvor jeg kørte knallert den gang. :o
Men jeg tror alligevel at vi skal glæde os over, at du kunne nøjes med at betale 500 kr. og stadigvæk er ejer af en komplet knallert. :wink: :D Politiet er jo som bekendt ikke nogen som man diskutere med. :roll: Jeg blev selv stoppet af politiet to gange i mine unge dage. :lol: Det kostede 400 kr. og en indsugnings-plade første gang, og 600 kr. og en indsugnings-plade anden gang. Og så har jeg fået 4 fartbøder i bil siden. :roll: Det er da lidt træls, men billigt i forhold til mange andre. :) Og jeg har da heldigvis undgået klip. :wink: Så det går jo nok. :wink: :D
Hilsen Kim.
Senest rettet af Kim B S tirs 1. dec 2009 19:47, rettet i alt 1 gang.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Poul-Erik A.
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2146
Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20
Kontakt:

Re: Så skete det );

Indlæg af Poul-Erik A. »

Hej Nielsen og sikke en oplevelse med ordensmagten.
Men hvad er forklaringen så med differencen på 35-40 og 44,8 Km/t ? Jeg har foriøvrigt bemærket dit brugernavn, for det ligner stelnr. på en BFC fra 1954, der er fremstillet på Nordisk Cykelfabrik som konfektions-knallert ?
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."

Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)

VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)

Honda Civic 1,5 1991

Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)

BFC Stafette 1954 (under restaurering)

BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
Brugeravatar
MatField
Stor knallert
Indlæg: 250
Tilmeldt: tors 19. jun 2008 11:07
Kontakt:

Re: Så skete det );

Indlæg af MatField »

Det med at hente knallerter direkte fra cykelstativet bruger de meget. Der tropper en betjent op i lokalet og fortæller at alle der har en knallert/scooter stående udenfor, bedes komme ud. Ellers bliver knallerten hentet af falck.
-Kristian

PGO Hot 50 - skulle bruge noget hverdags med slangeløse dæk
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Så skete det );

Indlæg af nielsfup »

Sådan noget svineri........ :evil: :evil:
Så man sige at ens knallert er i stykker og ikke kan starte.
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
martin p
Stor knallert
Indlæg: 195
Tilmeldt: ons 16. apr 2008 23:32
Kontakt:

Re: Så skete det );

Indlæg af martin p »

Poul-Erik A. skrev:Hej Nielsen og sikke en oplevelse med ordensmagten.
Men hvad er forklaringen så med differencen på 35-40 og 44,8 Km/t ? Jeg har foriøvrigt bemærket dit brugernavn, for det ligner stelnr. på en BFC fra 1954, der er fremstillet på Nordisk Cykelfabrik som konfektions-knallert ?

ang bruger navn... hvis man bruger fantasien så står der faktisk nielsen
yamaha fs1 4-gear dx anno 76' cruisede sidste sommer ny renoveret motor, nu mangler jeg bare resten :)


Citroën xantia 1,8 16v 1998
citroën bx 1,9 gti 1991
Brugeravatar
D.Kallan
Stor knallert
Indlæg: 100
Tilmeldt: ons 8. jul 2009 21:08
Kontakt:

Re: Så skete det );

Indlæg af D.Kallan »

huha, en øvern oplevelse. Jeg har godt nok heller aldrig hørt om at de tager dem der står parkerede.
I første omgang tror jeg at jeg ville "glemme" at åbne for benzinen eller lade som om jeg ikke kunne få den startet ved ikke at tage choker på.. :twisted:
Men det er nu også fordi jeg ved at yamahaen ikke just er lovlig.. :)

//kallan
"I don't drive fast! - I'll just fly low!"

"Nyt er yt! - Gammel er sejrsskammel!"
Brugeravatar
Thomas P.
Gummi rocker
Indlæg: 565
Tilmeldt: man 2. jun 2008 23:08
Kontakt:

Re: Så skete det );

Indlæg af Thomas P. »

først vil jeg self sige: FY SKAMME, man må ikke køre ulovligt :lol:

Når det så er sagt, ville jeg aldrig godtage en bøde for at min knallert er ulovlig, med mindre de kunne bevise at jeg har kørt på den på offentlig vej. Og det er ikke bevis nok at den står i cykelskuret på teknisk skole!

Du kan jo have trukket den derhen :roll: :wink:

Hvorfor du så skulle trække den, må blive deres hovedpine.
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Så skete det );

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

martin p skrev:
Poul-Erik A. skrev:Hej Nielsen og sikke en oplevelse med ordensmagten.
Men hvad er forklaringen så med differencen på 35-40 og 44,8 Km/t ? Jeg har foriøvrigt bemærket dit brugernavn, for det ligner stelnr. på en BFC fra 1954, der er fremstillet på Nordisk Cykelfabrik som konfektions-knallert ?

ang bruger navn... hvis man bruger fantasien så står der faktisk nielsen
sådan her ???? måske,,,, vend talne vend talne 180" så de står på hovedet og spejlvend dem :lol: :lol:
Vedhæftede filer
Cutout 1 (Medium).jpg
Cutout 1 (Medium).jpg (25.41 KiB) Vist 15401 gange
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4253
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: Så skete det );

Indlæg af FS1originalen »

Jeg kan ikke li perspektiverne i at man kan få en bøde for en stillestående kold knallert.... Vi får jo problemer med at transportere vores "labaner" til Strynø hvis det bare er et spørgsmål om at den står på en trailer på offentlig vej :!: :!: :!:

Hvis du tænker grundigt tilbage, har de så ikke spurgt dig om du accepterer at have kørt på knallerten på offentlig vej :?: :?: :?: Har de det, og har du svaret ja er der ikke noget at gøre, men hvis ikke, synes jeg at du skal skrive til politimesteren at du den dag trak knallerten hen til skolen med det formål at få en kammerat til at finde ud af hvad der skulle foretages for at gøre den lovlig til gadebrug :!: :mrgreen: :!:

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Så skete det );

Indlæg af strynboen »

det vil jo sige at jeg ikke kan stille min mc,,på fortovet mends jeg fejer min garage
uden at de måske tager den med hen i synshallen...og kontrolere...eller er det kun knallerter der er særligt udsatte...det er vist kommet nye retningslinjer vi må have det tjekket,,,,jeg ringer til min søster,,hun er i politiet...hvis jeg tør :lol:
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
lund
Fuldblods knallert
Indlæg: 462
Tilmeldt: søn 11. jan 2009 20:37
Kontakt:

Re: Så skete det );

Indlæg af lund »

FS1originalen skrev:Jeg kan ikke li perspektiverne i at man kan få en bøde for en stillestående kold knallert.... Vi får jo problemer med at transportere vores "labaner" til Strynø hvis det bare er et spørgsmål om at den står på en trailer på offentlig vej :!: :!: :!:

Hvis du tænker grundigt tilbage, har de så ikke spurgt dig om du accepterer at have kørt på knallerten på offentlig vej :?: :?: :?: Har de det, og har du svaret ja er der ikke noget at gøre, men hvis ikke, synes jeg at du skal skrive til politimesteren at du den dag trak knallerten hen til skolen med det formål at få en kammerat til at finde ud af hvad der skulle foretages for at gøre den lovlig til gadebrug :!: :mrgreen: :!:

Erik

Erik så længe det er en ulovlig knallert p offentlig vej kan de faktisk tage den om der er tændrør i ellr ej?
Står den så tilgengæld på en trailer eller en meget høj trækvogn (30cm over jorden) så kan de ikke konfiskere den :)
T-Hansen Så Ruster det fra hindanden!
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Så skete det );

Indlæg af claus olieklud »

hejsa... spændende emne... de kan da ikke tage knallerten hvis de ikke tager dig på den ??? skulle de så kunne komme til mig og kræve yamahaerne udleveret fordi de er forsikret ??? næppe... jeg er helt sikker på de skal tage en kørende eller man indrømmer at man har kørt !!! det kan altid svare sig at stikke af - bare min mening... sig mig har politiet ikke noget at lave siden knallerter er så interressante ??? uha uha - en boret knallert - meget farligt... hilsen claus olieklud...
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Så skete det );

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

claus olieklud skrev:hejsa... spændende emne... de kan da ikke tage knallerten hvis de ikke tager dig på den ??? skulle de så kunne komme til mig og kræve yamahaerne udleveret fordi de er forsikret ??? næppe... jeg er helt sikker på de skal tage en kørende eller man indrømmer at man har kørt !!! det kan altid svare sig at stikke af - bare min mening... sig mig har politiet ikke noget at lave siden knallerter er så interressante ??? uha uha - en boret knallert - meget farligt... hilsen claus olieklud...

Hej

tror nu ikke det lige at de specifikt gik efter hr Nielsen herfra forum :D ,,, og en boret knallert lad den køre for min skyld ingen alarm,,, men problemet med at politiet bruger tid på knallerter herovre lige nu er,,, der en del unge mennesker som selv er skyld i det,,,, plastik raketter der køre så stærkt at alt plastiket er blæst af så der ikke er lys på,,, selv lygterne er blæst af,,, på mange af dem er både sæde og bremser gået tabt i farten også,,,, så bremsen er slæbesko og sædet et eller andet bradt eller lignende,,, nogen af dem må endda blive meget varme,,, for udstødningen er smeltet helt væk så der er fri udblæsning ved cylinderen også,,, og når man så på disse "fuldt lovlige" knallerter ligger og køre på fortov ,,, små gang stier,,, i gågader,,, på kryds og tværs af anden traffik osv. i hovedgaden i byen,,, uden at holde tilbage og vise hensyn og hvad god traffik kultur nu er,,, 2-3 stykker på en knallert rest af ubestemmelig fabrikat ,,,på alle tider af døgnet halvfulde råbende og skrigende efter dem som de kommer forbi,,, med op til 80 -90 kmt for de hårde af slagsen,,, så mon ikke at de 15 -30 hårde "drenge" som de andre ser op til,,, er skyld i at politiet engang imellem tager turen rundt og kontrolere hele skidtet på skolerne,,, hvor de burde holde om dagen ,,, hvis de altså er i skole den dag og ikke sidder oppe ved torvet istedet for og kyler bajere ned osv og råber efter ældre mennesker der kommer forbi med deres rolator sportsvogn,,, bare min erfarring med Grenaa`s ungdom ,,, så mon ikke de selv bad om det en del af dem,,, igen de få der ødelægger det for de fleste,,, så tror bare at hr Nielsen var på det forkerte sted på et forkert tidspunkt,,,,

PS,,, er ligeglad med at de tuner deres knallert bare de køre ordentligt og er i forsvarlig stand,,,

Mvh en anden Grenaa borger,,,,
Senest rettet af Yamaha FS1 50SS tors 3. dec 2009 13:44, rettet i alt 1 gang.
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
steensgaard
Stor knallert
Indlæg: 269
Tilmeldt: man 8. sep 2008 14:26
Kontakt:

Re: Så skete det );

Indlæg af steensgaard »

lige præcis! det er de få der gør det surt for de mange i sådanne situationer!
Yamaha FS1 4 gear 1977 90% Færdig

Jeg har lige færdiggjort grundforløbet som Mc/Knallert mekaniker, og søger nu lærer plads som Knallertmekaniker
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Så skete det );

Indlæg af claus olieklud »

hejsa... jeg er helt enig i at det er de få der gør det surt for de mange... og johnny som du skriver uden plastik, lys og bremser, udstødning, div div... - der er jo tale om stjålende knallerter og lad endelig dem stoppe !!! nu burde jeg holde kæft, men føler politiet ikke en hvis spænding ved at jagte en knallert ??? sådan har det altid været !!! så kunne man vælge imellem en flad eller en bøde... jeg har da oplevet lidt af det hele - trække hjem, selv skille ad, stjæle tændrørshætte, synshal, osv... ja endda køre videre... jeg ved godt politiet er gavnlige i de fleste tilfælde, men har de ikke noget med knallerter ??? hilsen claus olieklud...
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Så skete det );

Indlæg af Morten - Webmaster »

Jeg skal heller ikke gøre mig bedre, jeg har sgu også været med til at fræse rundt på tunede knallerter det meste af en nat i en lille landsby mega stiv af sprut (man var ikke så klog da man var 16 :lol: ) det kostede så også de fleste af os vores tun, da politiet den næste tid brugte en del tid på at finde gemmesteder i netop denne landsby !! :lol: :lol:

Når jeg tænker tilbage på min knallerttid så var langt de fleste i min klike dog rimeligt hensynsfulde og prøvede at undgå og "udstille os selv" F.eks var min knallert altid iorden med bremser og lys :mrgreen:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Frandsen
Gummi rocker
Indlæg: 848
Tilmeldt: fre 1. aug 2008 19:59
Kontakt:

Re: Så skete det );

Indlæg af Frandsen »

lys, styrthjelm og udstødning var aldtid ok den gang så var der en chance for at man ikke
blev stoppet hvis man var heldig, men vi har garanteret også været en pestilens for naboerne
og øvrige landsby bebore Der var også i perioder meget politi og det resulterede da også i adskellige
bøder og konfiskerede tun. Min fs1 blev konfiskeret efter 3. gang og 4 mdr. efter købt tilbage på aktion
for ca 3000. Men vi mukke og brokkede ikke for vi viste jo hvad konsekvensen var, vi ku jo bare lade være
Og er det ikke stadig væk sådan når man fx køre lidt for stærkt eller lige lister hjem selv om man måske har fået
en halv øl for meget vi kender jo alle konsekvensen af at gøre noget vi ikke må uanset om man er 16 eller 61
men det jo aldtid noget møg når det rammer en selv
Mvh
Frandsen
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"