DYSE STR.

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Brugeravatar
Jman
Junior knallert
Indlæg: 87
Tilmeldt: ons 20. feb 2008 16:13
Kontakt:

Re: DYSE STR.

Indlæg af Jman »

takker .. vil lige checke imorgen ... jo der er udstødning på ,, først en jeg vil mene var lovlig ... så skiftede jeg til en proma .. så var den faktisk nemmere og holde i live og kørte mere jævnt .. 4 taktede ikke så voldsomt ... lyder mærkeligt .. men skal da lige checke karbu .. for jeg har byttet noget rundt på delene .. troede ikke der var den store forskel ... hvis de lignede hinanden ... har overhovedet ikke tænkt på org. og uorg. på det område .. men skriver da lige hva .. jeg finder ud af imorgen ..
Mine Køretøjer
Ikke køreklar
Årg. 79 med match af motornr. lagt på hylden indtil videre :-(
Køreklar


Peugeot 406 2.0 aut. stc. Årg. 00
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: DYSE STR.

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Jman skrev:takker .. vil lige checke imorgen ... jo der er udstødning på ,, først en jeg vil mene var lovlig ... så skiftede jeg til en proma .. så var den faktisk nemmere og holde i live og kørte mere jævnt .. 4 taktede ikke så voldsomt ... lyder mærkeligt .. men skal da lige checke karbu .. for jeg har byttet noget rundt på delene .. troede ikke der var den store forskel ... hvis de lignede hinanden ... har overhovedet ikke tænkt på org. og uorg. på det område .. men skriver da lige hva .. jeg finder ud af imorgen ..
Hej
er udstødingen lovlig stå der tum 178 bag på den lige over fløjten det er stemplet i kromen :)
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"