Yamaha horn på suzuki?

Knallerter fra Japan, Kina, Indien etc. Mærker som Honda, Suzuki, Hero etc. Yamaha har sin egen kategori.
Besvar
Brugeravatar
MatField
Stor knallert
Indlæg: 250
Tilmeldt: tors 19. jun 2008 11:07
Kontakt:

Yamaha horn på suzuki?

Indlæg af MatField »

Kort fortalt vil jeg bare lige høre, om der vil være noget galt med at sætte et Yammahahorn fra Benny(det til 50 kr.) på min Suzuki? Et originalt suzuki horn er også 6v.
-Kristian

PGO Hot 50 - skulle bruge noget hverdags med slangeløse dæk
Brugeravatar
Lasse1969
Gummi rocker
Indlæg: 502
Tilmeldt: fre 11. jul 2008 16:15
Kontakt:

Re: Yamaha horn på suzuki?

Indlæg af Lasse1969 »

Hej MatField
Det kan du sagtens, du skal bare være sikker på at hornet får strøm fra et batteri på Suzuki`en, da det ikke kan køre på vekselstrøm
mvh. Lars
Brugeravatar
MatField
Stor knallert
Indlæg: 250
Tilmeldt: tors 19. jun 2008 11:07
Kontakt:

Re: Yamaha horn på suzuki?

Indlæg af MatField »

Lasse1969 skrev:Hej MatField
Det kan du sagtens, du skal bare være sikker på at hornet får strøm fra et batteri på Suzuki`en, da det ikke kan køre på vekselstrøm
Fint fint :) Det får strøm fra batteri. Jeg har lige udskiftet batteriet og fået alt det elektriske til at virek 100% :D
-Kristian

PGO Hot 50 - skulle bruge noget hverdags med slangeløse dæk
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Yamaha horn på suzuki?

Indlæg af strynboen »

tilykke med at det virker,,det er ikke mange suzukier som har et fungerende elsystem mere så det er fint du har gjort arbejdet...
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
MatField
Stor knallert
Indlæg: 250
Tilmeldt: tors 19. jun 2008 11:07
Kontakt:

Re: Yamaha horn på suzuki?

Indlæg af MatField »

strynboen skrev:tilykke med at det virker,,det er ikke mange suzukier som har et fungerende elsystem mere så det er fint du har gjort arbejdet...
Tak :) Det var også en hård kamp, og jeg måtte have hjælp af en knallertmekaniker :roll: men nu virker det da! :D
-Kristian

PGO Hot 50 - skulle bruge noget hverdags med slangeløse dæk
Besvar

Tilbage til "Asien"