Honda CD50 stelnummer

Knallerter fra Japan, Kina, Indien etc. Mærker som Honda, Suzuki, Hero etc. Yamaha har sin egen kategori.
Besvar
REN_CD50
Helt ny i flokken
Indlæg: 1
Tilmeldt: søn 24. nov 2019 14:15
Kontakt:

Honda CD50 stelnummer

Indlæg af REN_CD50 »

Hej.

Jeg er ny her på forummet, så lige en introduktion.

Jeg er en midaldrende mand, bosiddende på fyn, der efter at have leget med MC og biler i mange år, nu har fundet "tilbage" til knallerten (jeg forlod dem måske aldrig helt :-)
Jeg har en række projekter fra min ungdom der står og venter på renovering (MS50, Monza, Garelli Katia, REX 2gear og det løse) men er nu faldet over min gamle Honda CD50 Papkasse model.
Det er egentlig en knallert jeg aldrig har kørt på da jeg købte den som et vrag i papkasser og måske syntes jeg den dengang den lugtede lidt rigeligt af morfar med sin sløve 4-takter.
Det har så ændret sig nu :-)

Jeg har prøvet at finde data på den men jeg er nu blevet noget i tvivl om den overhovedet er Dansk.
Det kan ligne at stelnummeret starter med WARCD50 men det første del af W'et er delvist gnavet væk af løse motorbolte tror jeg.
Stelnummeret slutter på noget der ligner et P.
Er der nogen der kan sige om det ligner et dansk stelnummer? (jeg kan ikke få nogle af online vin decoderene til at æde nummeret)

Derudover er der ca, 1/2 motor i stumper men intet med TUM nummer i. Hvad gør man her?
Som jeg har forstået det ligger "godkendelsen" på en knallert før -77 i TUM nummeret i blok og topstykket., men der må da være mange der har slidt deres topstykker op igennem tiderne. Hvad gør man mht. reservedele da det vel ikke er muligt at få TUM dele mere?

Mvh
Rasmus
Vedhæftede filer
stelnummer.jpg
stelnummer.jpg (75.23 KiB) Vist 1860 gange
Besvar

Tilbage til "Asien"