Side 1 af 1

Post Danmark

: lør 21. feb 2015 13:23
af Allan M
Protunas ophørsudsalg fristede mig til at bestille en 44,5 støbejernscylinder til 99,- kr "bare fordi". Måske er den ok, og så er det jo en foræring.

Stor var skuffelsen da jeg hentede pakken på posthuset, og den var fuldstændigt kværnet og slået hul på. Indeni var cylinderens ene skørt knækket af. De må have kørt den over med en gaffeltruck.

Jeg reklamerede naturligvis på stedet og forlod posthuset uden pakken. Men alligevel.

Nu kommer jeg i tvivl om jeg har gjort det rigtige? Burde jeg have taget imod den og sendt den tilbage til Protuna og ladet dem tage slagsmålet med PestDanmark? 99,- (138,- incl porto) er jo ikke et stort problem, men hvad nu hvis det var for 5000,- kr blandede dele eller en anden dyr ting?
Har I prøvet det?

Re: Post Danmark

: lør 21. feb 2015 14:01
af Twinsport
Hej Allan

Du gjorde det rigtige. Nu kan Post Danmark og Protuna tage slagsmålet. I mellemtiden kan du bede om en ny vare eller pengene tilbage, da du jo ikke har modtaget noget..

/Steen