Kunne være sjovt at høre hvad i har med til i jeres knallerter når i er ude at køre?
Jeg har selv et værktøjssæt med tændrørsnøgle, flad-og stjerneskruetrækker,2 fastnøgler med 4 størrelser. En ekstra tændrørshætte, hvor i (NGK) de to løse gummi ting på tændrørshætten, er en baglygte pære (passer perfekt, og fungere optimalt til beskyttelse af pæren).
mobil telefon...tændrør/nøgle,,, lappe spray dåse..lidt tynd ståltråd...som kan erstatte gaskablet inderleder..og holde en løs genstand på for et øjeblik
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....
sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Jeg har en 0,2 l juiceflaske med 2T olie. Et tændrør (B7HS) og det originale værktøjssæt.
Og ellers prøver jeg på at holde ved lige, så motorstop undgås.
Jeg har ca. det samme som Jens. Ind imellem også et lappesæt, men har aldrig (endnu) selv haft brug for det...
Jeg har kørt veteranknallert i 15 år og vel typisk 5-6 løb om året = omkring 3500 km uden punkteringer - det bliver også min tur en dag, men indtil videre synes jeg at "ikke pilrådne" dæk og slanger gør sandsynligheden for punkteringer meget lille.
Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!
Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Der er en vendbar skruetrækker, en lille svensknøgle, et unbracosæt, et stykke smergellærred, og et nyt tændrør.. og en hjemmestrikket kombinøgle = en gammel 17/19mm kort gaffelnøgle hvor der er svejset et stykke af en tændrørsnøgle på i 19mm enden. Den er oprindelig mokket sammen til at skrue gløderøret ud bagved dieselpumpen på min gamle IH traktor.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?