Føring af gaskabel - problem.

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Triple-M
Junior knallert
Indlæg: 69
Tilmeldt: søn 19. jun 2011 22:13
Kontakt:

Føring af gaskabel - problem.

Indlæg af Triple-M »

Hej venner...
Så er det snart på tide at få dyret ud af buret med det gode vejr, dog lidt trist de lover minusgrader i næste uge igen, nå men nok om det..
Øhm jeg skal have gjort noget ved min gaskabel som når jeg drejer til højre, bliver strakt ud og giver lidt gas... Kan det være fordi det er ført forkert, eller kan det være "karburator-gaskabel-skruen" der skal justeres lidt, eller hvad gør jeg lige? Måske er det normalt?`

Modellen er Yamaha fs1 1976 K1 4 gear... Så hvordan skal gaskablet føres? og hvad skal længden være på det? :) Billeder af førelse må meget gerne sendes med, da andres beskrivelser er gået i vasken for mig...
Håber i kan hjælpe mig på vej igen.. ;)

Mvh Mark Marek
Mvh Mark Marek Møller

Puch ka' man ha', Yamaha ska' man ha'! :)
Yamaha fs1 4 gear, K1, 1976 - så triller vi ;)
Honda wallaroo 1990-2000 :)

Min yamaha - http://www.scootergalleri.dk/gal_visbil" onclick="window.open(this.href);return false; ... ipc=889950
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Føring af gaskabel - problem.

Indlæg af Dewil »

Der ligger guide på det, lavet af Johnny.. :P
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Triple-M
Junior knallert
Indlæg: 69
Tilmeldt: søn 19. jun 2011 22:13
Kontakt:

Re: Føring af gaskabel - problem.

Indlæg af Triple-M »

Kan jeg få dig til at sende mig et link til guiden? :) Kunne jo være den kan hjælpe mig ;)
Mvh Mark Marek Møller

Puch ka' man ha', Yamaha ska' man ha'! :)
Yamaha fs1 4 gear, K1, 1976 - så triller vi ;)
Honda wallaroo 1990-2000 :)

Min yamaha - http://www.scootergalleri.dk/gal_visbil" onclick="window.open(this.href);return false; ... ipc=889950
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Føring af gaskabel - problem.

Indlæg af Dewil »

Du skal selv, ellers lærer du det jo ikke ;o)
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Triple-M
Junior knallert
Indlæg: 69
Tilmeldt: søn 19. jun 2011 22:13
Kontakt:

Re: Føring af gaskabel - problem.

Indlæg af Triple-M »

Har opgivet det nu efter lang tids søgen... fandt det tidligere idag, med en masse billeder af de forskellige modeller og en lang beskrivelse af hvordan de skulle side på de forskellige modeller... men kan bare ikke finde tilbage til den nu... det var fra min mobil jeg gjorde det tidligere, men den har selvfølgelig ikke lige gemt den adresse :(

Kan ikke helt finde rundt i forummets søgesystem, men bruger jo også kun sitet meget meget sjældent, så forståeligt nok, glæder mig til at det sætter sig fast... nu vil jeg smutte i seng og se om jeg orker at søge mere imorgen, hård arbejdsdag på værkstedet.. Påskeferien kalder på mig ;)
Mvh Mark Marek Møller

Puch ka' man ha', Yamaha ska' man ha'! :)
Yamaha fs1 4 gear, K1, 1976 - så triller vi ;)
Honda wallaroo 1990-2000 :)

Min yamaha - http://www.scootergalleri.dk/gal_visbil" onclick="window.open(this.href);return false; ... ipc=889950
roberthandvask
Fuldblods knallert
Indlæg: 448
Tilmeldt: lør 1. maj 2010 14:24
Kontakt:

Re: Føring af gaskabel - problem.

Indlæg af roberthandvask »

jeg fandt det!

viewtopic.php?f=23&t=7836" onclick="window.open(this.href);return false; :thunge
kør ud med yam's, kom hjem med fjams
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"