Side 5 af 5

Re: Fra 16mm til 18mm?..

: lør 2. feb 2013 19:42
af Nikolaj Y
juhl-drengen skrev:Jeg ved godt en mikuni heller ikke bare er en mikuni tænkte at der måske var en smule større chance ved en karburator af samme mærke det var derfor jeg skriver sammenligne :hihi

Det jo lissom at sammen ligne f.eks min tm24 og fs1 mikunien samme mærke men HELT anderledes spjæld :hihi

Ja det kunne det godt se ud til :) ved ikke hvordan fs1 dyserne ser ud men min fladspjælds mikuni kører med dyser af samme design som keihin dyser og af standard kommer den med 210 (svarende til 120 i keihin) og keihin dyserne findes op i 205 så det var måsker en mulighed men er sgu ikke sikker :)

Men find en kammerat der kører f.eks cpi, keeway og andre euro 2 maskiner de kører alle sammen med 17,5 mikuni replica :roll:
eller hvis du sïger hvilke mål du skal bruge kan jeg sikkert godt måle fra min scooter
Målene er som følge (alle mine venner kører KNALLERTER :teeth2 - ikke for at nede gøre scooterfolket, meeeeen) :

Re: Fra 16mm til 18mm?..

: søn 3. feb 2013 18:36
af Frandsen
Membrankarburator må være løsningen hvis ikke det må kunne ses udefra
Kopi af IMG_1677.JPG
og membranen skal være en fra en RD
DSC00039.JPG
DSC00039.JPG (56.7 KiB) Vist 4490 gange

Re: Fra 16mm til 18mm?..

: søn 3. feb 2013 18:39
af juhl-drengen
Du nedgør bare jeg bruger kun en scooter til hverdag fordi jeg er ligeglad hvor ødelagt den bliver :hihi
personligt er jeg ikke tilfreds med scootere er selv udelukkende til gammelt jern (og nye gearknallerter) :)
Men kan se om jeg får målt når jeg lige skal rodde i min karburator her om ikke så længe :)