Frandsen skrev:min personlige mening er at 69 er den ubetinget flotteste model fs1
og denne her er absolut ingen undtagelse
Tak, det er noget at leve op til..
Frandsen skrev:min personlige mening er at 69 er den ubetinget flotteste model fs1
og denne her er absolut ingen undtagelse
DET vil jeg glæde mig til.... er ustyrligt spændt på at opleve den lille fyr !FS1originalen skrev:Det gør jeg IKKE
Men vi kan bytte med en tur på FT1'eren, men så skal du holde godt fast i styret
Erik
Morten - Webmaster skrev:Tak skal i have.
Jeg er netop kommet hjem fra de første 10 km.... kørte fint, går 60 i tredje og fjerde skal kildes lidt eller ned af bakke.
Den vil dog ikke gå i tomgang, og kan kun startes med choker. syntes egentligt ikke den fire-takter som sådan.
Den går ud hvis man ikke holder lidt gas på i lyskurven og når man kører derudaf med lidt gas i 2 og kobler ud for at give den 3. så taber den ikke omdrejninger før 5 sekunder efter man har slubbet gassen... hvad siger i til det ?
opsætning er:
16 mm indsugning
10 mm org kabelchoker mikuni med 140 dyse 3f3 nål og det lange gaspjæld (2,5)
uplomberet oplagt udstødning
14 / 43 tands
tænding står .30 men er IKKE kontroleret på mm før top (jeg kan lige gå ud ud og måle 1,8 mm før top og mærke op med tusch og tjekke med tændingspistol)
Jeg løj lidt... der sad sgu en 150 i... jeg skiftede til en 140 og hævede nålen et hak, det hjalp men den er ikke perfekt...Poul-Erik A. skrev:Kunne tomgangsdysen være delvis tilstoppet, siden det hjælper med chocker ?