Nikolaj Y skrev:jeg syntes forumet virker super godtjeg syntes dog at der var snak om at man kunne oprette flere billeder på én gang... uden at skal vælge billeder af flere omgange.. og det kan jeg i hvert fald ikke få til at virke
Morten - Webmaster skrev:Nikolaj Y skrev:jeg syntes forumet virker super godtjeg syntes dog at der var snak om at man kunne oprette flere billeder på én gang... uden at skal vælge billeder af flere omgange.. og det kan jeg i hvert fald ikke få til at virke
Du skal bruge "postimage" (står med blåt lige under tekstfeltet)
Kai skrev:Kan godt være det er mig der ikke fatter en bjælde..men hvorfor er foraet delt op som det er nu ?
Under forsiden / boardindeks er der nu kategorier med køb/salg/ osv, og lidt længere kommer så "YAMAHA" forum "Her bor Yamaha knallerterne" med alle de kendte undermenuer.
Men ingen køb/salg/bytte/godbidder dér, for Yamaha folket. Hvorfor skal de adskilles så man skal klikke frem og tilbage fra forside til Yamaha forum ?
Nikolaj Y skrev:Har du fundet fejlen til at nogle billeder ikke kan ses...jeg har nemlig nogle billeder jeg gerne vil se, men de viser ingen ting
Kai skrev:Kan godt være det er mig der ikke fatter en bjælde..men hvorfor er foraet delt op som det er nu ?
Under forsiden / boardindeks er der nu kategorier med køb/salg/ osv, og lidt længere kommer så "YAMAHA" forum "Her bor Yamaha knallerterne" med alle de kendte undermenuer.
Men ingen køb/salg/bytte/godbidder dér, for Yamaha folket. Hvorfor skal de adskilles så man skal klikke frem og tilbage fra forside til Yamaha forum ?
Morten - Webmaster skrev:Nikolaj Y skrev:Har du fundet fejlen til at nogle billeder ikke kan ses...jeg har nemlig nogle billeder jeg gerne vil se, men de viser ingen ting
Jeg knokler med præcis den fejl lige nu... den er underlig..
ib kaas skrev:Hej Morten
Link´et til Niels fup´s ledningsnetguide virker ikke så godt..
Hilsen Ib
Tilbage til "Vigtig information"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst