Godt Nytår !!

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Godt Nytår !!

Indlæg af Morten - Webmaster »

Hej Gutter,

Jeg vil da lige ønske jer alle et rigtigt godt nytår.

Samtidig vil jeg takke alle for deres interesse i dette nystartede forum. Jeg er rigtig glad for den store interesse der er for det, og jeg syntes vi har haft nogen rigtig gode emner oppe og vende :lol:

F. eks. har forummet været medvirkende til at jeg har lært rigtig mange flinke mennesker med samme interesse at kende. Det er som tidligere nævnt forbløffende hvor meget man har at sludre om når man mødes... Det har jeg oplevet flere gange i løbet af året, senest idag hvor jeg var et smut ude i den anden ende af byen og hilse på tazz5 og se hans maskiner...

Jeg kan kun opfordre til at benytte enhver lejlighed til at sparke dæk... :mrgreen:

Nå, men mit sentimentale nonsens må få en ende..... RIGTIG GODT NYTÅR TIL JER ALLE !!!

MVH Morten B.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Godt Nytår !!

Indlæg af Morten - Webmaster »

jesper j skrev:Også et rigtig godt nytår til jer alle fra århus :lol: med håbet om at vores fællestur bliver til nået så får vi da mulighed for at sparke dæk og fortælle løgn historier.

Hilsen Jesper
her over nytår tager jeg fat i den videre planlægning
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
NorwegianFS1
Site Admin
Indlæg: 310
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 21:04
Kontakt:

Re: Godt Nytår !!

Indlæg af NorwegianFS1 »

Vil ønske Godt nyttår til alle sammen også fra oss her i nord!

Skal bli virkelig spennende hvis jeg kommer meg til Danmark til vår/sommer å møte noen av dere!

Einar
Mvh Einar

Yamaha SS K1 75 Fremtidsprosjekt.
Yamaha FS1 DX 77 special
Yamaha FS1 DX 78 skal restaureres til original look
Toke
Gummi rocker
Indlæg: 773
Tilmeldt: man 3. sep 2007 22:53
Kontakt:

Re: Godt Nytår !!

Indlæg af Toke »

Ja godt nytår til jer alle :D
Http://www.123hjemmeside.dk/veteran" onclick="window.open(this.href);return false; knallert (ingen mellemrum mellem veteran og knallert)

Honda Dax ST50 1973
Vespa GL 150 1961
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Godt Nytår !!

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej alle sammen

Tak til Morten for initiativet til dette forum som jeg har haft meget fornøjelse af 8) :) :D :wink:

Og med ønsket om et GODT NYTÅR til jer alle sammen
også til Chas fra England og Einar i Norge

Med de beste ønsker om et lykke bringende nytår
Dorte og Johnny S.
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
12walle
Junior knallert
Indlæg: 44
Tilmeldt: tors 6. dec 2007 16:07
Kontakt:

Re: Godt Nytår !!

Indlæg af 12walle »

Ja godt nytår til jer alle :D ... Det har dog været en aften med blandede følelser, da vi siden kl ca.00 har kunne se et hus i brand.. Må indrømme det har været lidt mærkeligt og feste, med sådan en udsigt :? .....

Kigger vi ud af stue/terressedøren kan vi se ud over marken en stor gul plamage i det fjerne og blå blink køre til og fra stedet :( og der er stadig meget ild der ovre..
En god trekant er bedre end en ond cirkel!
Brugeravatar
chas
Junior knallert
Indlæg: 57
Tilmeldt: tors 6. sep 2007 22:04
Kontakt:

Re: Godt Nytår !!

Indlæg af chas »

Hoping that everyone had a safe and pleasant evening!

Thanks to JohnyS and a HAPPY NEW YEAR to you all.
Yamaha FS1e 1973 Candy Gold.....................................On the road!
Yamaha FS1e 1977 Baja Brown ........Now my Special, in Purple!
Piaggio NRG Extreme.....plastic thing, but On the road! It maybe plastic, but it's 100% better than a Motorhispania!
Motorhispania RX50...............On the road! Totally useless ped ever made!! It's gone! It's Gone! Yipee yahoo It's gone!!!

Also,
I am just an ignorant englishman, and i can not read,write or speak Danish!!! Sorry

Still trying to master English!!!
tazz5
Junior knallert
Indlæg: 35
Tilmeldt: lør 15. dec 2007 19:13
Kontakt:

Re: Godt Nytår !!

Indlæg af tazz5 »

hey
godt nytår også herfra :D :lol:
Brugeravatar
Morten O
Junior knallert
Indlæg: 81
Tilmeldt: søn 9. sep 2007 19:12
Kontakt:

Re: Godt Nytår !!

Indlæg af Morten O »

Også her fra, lyder der et godt nytår til jer allesammen! :D
Mvh. Morten Møller Olesen

Nuværende:
Yamaha FS1 K1 1978 - viewtopic.php?f=18&t=8688

Solgt:
Yamaha FS1 K1 1976 - http://www.scootergalleri.dk/galleri/84 ... gear_solgt" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"