Jeg har et problem, og det problem er at den "dims" som platinerne sidder i gerne skulle give omkring 300 V når man starter og derefter 300 konstant når den kører. men når jeg kickstarter den giver den ikke noget i nærheden af 300 V
Hvad kan der være galt?
Dimsen med platiner.
Re: Dimsen med platiner.
Tænker du på tændingen (med fødespole/platiner/kondensator) ?
Den er slet ikke i nærheden af 300V, heller ikke når motoren kører. Jeg har ikke lige noget tal på det, men næppe over 25V
En CDI tænding ligger deroppe omkring (200-300V) men det er et helt andet princip.
Den er slet ikke i nærheden af 300V, heller ikke når motoren kører. Jeg har ikke lige noget tal på det, men næppe over 25V
En CDI tænding ligger deroppe omkring (200-300V) men det er et helt andet princip.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Re: Dimsen med platiner.
Okay Jeg har også fået den til at virke nu er der kun et problem med Cylinderen... -.-
Det er ligesom om den kan køre lidt tid et par Km og så død motoren bare.. Og cylinderen går i stykker af det.
Det er ligesom om den kan køre lidt tid et par Km og så død motoren bare.. Og cylinderen går i stykker af det.
Re: Dimsen med platiner.
kører du tunet? og har du husket at fylde olie i benzinen?
If not smoken - it's broken!
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'
Renault Alpine A310 - 78'
Re: Dimsen med platiner.
Nej min knallert er ikke tunet, og der er 2-3 % olie i.
Den kunne godt starte igen efter, men gik hurtigt død igen
Den kunne godt starte igen efter, men gik hurtigt død igen